- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۱۰/۰۸

آقای مسئول آیا گذرت به پلیس +10 افتاده است ! چرا؟

شهرستان میانه به داشتن بیش از یکصد هزار نفر فقط یک مرکز پلیس + 10 دارد که برای انجام امور خود می بایستی ساعتها وقت خود را صرف کنید! آیا وقت فرد ارزش ندارد!

آقای مسئول محترم ! عزیز برادر اینها روزها حتی برای نانوانها نیز دستگاه نوبت خوان گذاشتنه اند چرا در این مرکز اگر گذرتان افتاده باشد می بینید چقدر شلوغ است چرا از روشهای نوین استفاده نمی کنند!

جالب است امروزه استفاده از دستگاه کارت خوان امری عادی شده است که الحمدلله در هر شخص نیز حداقل یک کارت بانکی وجود دارد . بهتر نیست واریزها توسط این دستگاه صورت بگیرد ! شخصی می گوید ساعتها در نوبت ماندم وقتی نوبتم رسید مدارک دادم و گفتند هزینه را واریز کنید به طرف دستگاه و مسئولش رفتم گفت سرم شلوغ است نوبت بگیر ! آقای مسئول این مکان ! کجای کار ایستاده اید ! دستگاه را در معرض دید قرار بدهید تا همگان شخصا استفاده کنند. افراد بی سواد نیز هم از افراد حاضر کمک می طلبند پس چه لزومی دارد وقت خود را بیهوده صرف کنیم .

با این همه شلوغی چرا بر تعداد نیروها اضافه نمی کنند ! چرا فقط به فکر درآمد و سوددهی خود هستیم ! بیایید هم از تعداد بیکاران کم کنیم و هم بر زمان ارباب رجوع احترام قائل شویم .

آقا کپی باید اینجوری باشد باید خودمان کپی کنیم و ...

افسوس و صد افسوس باید به شهرهای دیگر برویم و کارهای خود را انجام دهیم آیا این سزاوار است !

این همه جمعیت فقط یک مرکز دارد . ای کاش ان هم نبود تا دلمان را خوش می کردیم بر نداشته خود !

 

1
2
1 2