- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۱۰/۰۶

حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه : 9 دی روز نمایش غیرت ملی و دینی بود/مسئولین در برابر یاوه گویی های آمریکا و غرب محکم بایستند و پاسخگو باشند.

حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه :

9 دی روز نمایش غیرت ملی و دینی بود/مسئولین در برابر یاوه گویی های آمریکا و غرب محکم بایستند و پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ویژه میانه _ حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به بیان قسمتی از بخش سوم نهج البلاغه پرداخت و افزود : امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند : هیچ شخصیت و جایگاهی مانند جایگاه تقوا و هیچ همنشینی مثل حسن خلق نیست.

حجت الاسلام حامدی بااشاره به واقع بودم در ایام اربعین حسینی و رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضــــا(ع) و همچنین بااشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی درکربلای معلی خاطر نشان کرد : این حضور چشمگیر که طبق برخی آمار 20 میلیون و برخی آمار دیگر 30 الی 36 میلیون نفری بود یک اجتماع بی نیری بود که دنیارامتحیر کرد که کدام عنوان و دلیل باعث این تاثیرگذاری عظیم باوجود خوف جان شده است؟

وی همچنین بااشاره به تاثیر گذاری این حرکت عظیم میلیونی در اذهان مردم دنیا تصریح کرد : دشمنان اسلام و تشیع با عدم انعکاس این حرکت میلیونی نمیخواهند این عظمت و شکوه در مقابل چشمان جهانیان به نمایش گذاشته شود.

امام جمعه میانه بااشاره به واقع شدن در هفته وقف خاطر نشان کرد : وقف صدقه ی جاریه ایست که انسان می تواند بااین حرکت در آن دنیا از خیر و برکت این کار بهره مند شود.

وی در همین زمینه افزود : اهل خیری که می خواهند وقفی داشته باشند قبل از آن حتما با علما و اهل نظر مشورتی داشته باشند که وقف مورد نظر در محل و زمینه مناسب به مصرف برسد.

حجت الاسلام حامدی خطیب جمعه میانه بااشاره به 9 دی ماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت تصریح کرد : اگر بخواهیم این عنوان را تکمیل کنیم این روز ، روز نمایش غیرت ملی و دینی است. این ملت در 9 دی حضور به یادماندنی را به نمایش گذاشت. امثال این حضورها تعیین کننده است و در دنیا روی آن حساب ویژه ای باز شده است.

حجت الاسلام حامدی بااشاره به این نکته که روز 9 دی روز تجدید بیعت با ولایت ، حضور آگاهانه ، آگاهی بخش و تعیین کننده بعد از فتنه 88 بود خاطر نشان کرد : جایی که برخی علیه مصالح کشور دست به فتنه زدند نباید خوفی از نامیدن فتنه گر آنها داشته باشیم ، آن هم آن فتنه دامنه داری که در 88 رخ داد و مورد حمایت رسمی آمریکا و ابزارها و حمایت های مالی و تبلیغاتی آمریکا و غرب بود.

وی بااشاره به این نکته که طرف حساب ملت ایران در مذاکرات یک مشت کشورهای خائن و افراد انسان نمایی هستند که به هیچ حقوق انسانی و دیپلماتیک پای بند نیستند تصریح کرد : مسئولین و مذاکره کنندگاه بایستی حواسشان جمع باشد.

امام جمعه میانه با انتقاد از دیدار مخفیانه هیات پارلمانی اروپایی با دو تن از محکومین فتنه88 خاطر نشان کرد : مگر وزارت اطلاعات و دستگاههای نظارتی می توانند از مسئولیت شانه خالی کنند؟چرا بایستی این اتفاق بیفتد و جلوی اینها گرفته نشود؟ چرا این ها کنترل نشده اند؟

وی با انتقاد شدید از کسانی که دربرابر فتنه سکوت اختیارکرده اند بیان کرد : سکوت اینها باعث به هزینه افتادن نظام شد.

امام جمعه میانه همچنین بااشاره به این نکته که فتنه هیچ گاه از خاطرها فراموش نشده و نخواهد شد واینکه فتنه همیشه ادامه دارد تصریح کرد : بسیار اشتباه است که بگوییم فتنه 88 باحرکت مردم در 9دی ماه تمام شدچرا که فتنه گران درصدد این هستند که باز جمع شوند و از نقاط گذشته استفاده کنند.

وی در همین زمینه خاطر نشان کرد : حرکتی که مردم در 9 دی به نمایش گذاشتند ثابت کرد که از خواص همیشه جلوبوده و ولایت مدارترند.

امام جمعه میانه در انتهای خطبه های نماز جمعه این هفته بااشاره به اقدامات اخیر آمریکا و غرب پس از توافقنامه ژنو خاطر نشان کرد : خواسته ملت ایران در مقابل این ادبیاتی که آمریکا و غرب به کار می برند که خودشان لایق هرچه که می گویند هستند این است که دولتمردان ما محکم دربرابر آنها بایستند و پاسخگو باشند. بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما نیازی به مذاکره نداریم و به مذاکره هم خوش بین نیستیم . آنها هستند که به این مذاکرات نیازمندند .

وی همچنین بااشاره به اینکه تقدیم هزاران شهید بخاطر حفظ عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده بیان کرد که تمام حرکاتی که مسئولین بایستی طبق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای حفظ عزت و حفظ منافع نظام اسلامی باشد

همچنین پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت فرارسیدن نهم دیماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت حجت الاسلام امیرنژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میانه ضمن گرامیداشت این روز به تشریح ابعاد این حماسه تاریخی پرداخت و افزود : 9دی روز بیعت با رهبری و روز رسوایی خداجویان دروغین است.

1
2
1 2