- ارسال کننده: یوردوم تاریخ: ۹۲/۱۰/۰۵

دکتر محمدعلی مددی نماینده شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی:هدف آموزش و پرورش باید در راستای نهادینه کردن ارزشهای اسلامی باشد

به گزارش یوردوم به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ترکمانچای دکتر محمدعلی مددی نماینده شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از قبولین کنکور سراسری 92 منطقه ترکمانچای گفت: هدف آموزش و پرورش باید در راستای نهادینه کردن ارزشهای اسلامی باشد.
دکتر مددی در مراسم تجلیل از قبولین کنکور منطقه ترکمانچای

 

 

دکتر محمدعلی مددی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در آیین همایش از تجلیل کنکور سراسری 92 منطقه ترکمانچای با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران فرهنگی منطقه و در راس آن ریاست آموزش و پرورش در کسب موفقیت ها، طی سخنانی ریشه و تمامی مشکلات سیاسی و اجتماعی جامعه را در بی توجهی به فرهنگ دانست و افزود: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به جامعه اسلامی و استثمار و استعمار قراردادن آن از فرهنگ آن جامعه شروع می کنند.

آقای دکتر مددی با بیان این مطلب که اهداف آموزش و پرورش باید در راستای نهادینه کردن ارزشهای اسلامی باشد خواستار توجه ویژه مسئولین امر به آموزش و پرورش شد و گفت: امید است مسئولین محترم در راستای اهداف آموزش و پرورش و تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم های اساسی و مثبت بردارند.

و هدف از حضور خود در تجلیل از قبولین کنکور سراسری 92 منطقه ترکمانچای را خدمت و حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

دکتر مددی در مراسم تجلیل از قبولین کنکور منطقه ترکمانچای

 

 

1
1