- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۰/۰۵

قاضی پور روز گذشته در جریان افتتاح یک ورزشگاه در شهرستان میانه/چیت چیان قاتل دریاچه ارومیه است

       
نماینده مردم ارومیه:

 

 

نادر قاضی پور گفت: متاسفانه طرح هایی که قرار بود انجام شود با تمهیداد جناب اقای چیت چیان عقب افتاده اند.

  , نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگارتبریزبیدار در مورد اقدامات انجام یافته برای نجات دریاچه ارومیه به گفت: متاسفانه در دولت قبلی به جای کمک به دریاچه فقط شعار دادند و باعث نابودی آن شدند. وی ادامه داد: در کارگروه تشکیل شده در دولت روحانی  متاسفانه نشانه هایی از رسیدگی به دریاچه ارومیه دیده نمی شود و به نظر سعی در نابودی این دریاچه دارند.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اوضاع وخیم دریاجه ارومیه افزود: متاسفانه طرح هایی که قرار بود انجام شود با تمهیداد جناب اقای چیت چیان عقب افتاده اند؛ مثلا در بحث انتقال آب ارس که قرار بود به پیمان کار واگزار شود هنوز هیچ حرکتی در این مورد انجام نشده است.

قاضی پور افزود: آقای چیت چیان قصد نابودی دریاچه ارومیه را دارد، اعتقادی به نجات این دریاچه ندارد و در لایحه بودجه 93 هیچ بودجه ای برای نجات این دریاچه دیده نشده است. نمینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور یا معاون اولش باید عهده دار رسیدگی به مشکل دریاچه ارومیه باشد گفت: بنده از شما مردم آذربایجان خواهش می کنم که از دولت بخواهید که خود رئیس جمهور یا معاون اول ایشان عهده دار رسیدگی به مشکل نابودی این دریاچه شوند.

قاضی پور روز گذشته در جریان افتتاح یک ورزشگاه در شهرستان میانه با تاکید بر وضعیت تاسف بار دریاچه ارومیه و خشک شدن و پایین آمدن سطح آب آن که در آینده نه چندان نزدیک باعث کوچ هزاران نفر در این منطقه خواهد شد اعلام کرد: قاتل اصلی دریاچه ارومیه وزیر فعلی نیرو است.

وی با انتقاد شدید از چیت چیان و استفاده از لفظ  " روحانی از خدا بترس " ادامه داد: از رسانه ها می خواهم با انتشار این اخبار از رئیس جمهور بخواهند در کارگروه نجات دریاچه و بخصوص در ریاست آن تجدید نظر کند.

1
1