- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۱۰/۰۳

نمایشگاهی از «طبیعت ترکمانچای» در فرهنگسرای نیاوران

 

 

 

نمایشگاه نقاشی‌های «جمال سلیمی ترکمانی» با عنوان «طبیعت ترکمانچای» جمعه ششم دی ماه ساعت 16 در گالری دو فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

به گزارش حوزه تجسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران،  ترکمانی در این نمایشگاه 20 اثر ، اکرلیک روی بوم در سایز 60 در 40 را با خواستگاه طبیعت به نمایش گذاشته است. این آثار به نوعی معرف طبیعت منطقه ترکمانچای در استان آذربایجان شرقی هستند.
ترکمانچای دارای طبیعت بی‌نظیری است از باغ‌ها و جوی‌های روان که زادگاه خود هنرمند بوده و او در این آثار تلاش داشته تا طبیعت موطنش را به خوبی به نمایش بگذارد. 

«جمال سلیمی ترکمانی» متولد سال 1358 ترکمانچای است و این دوازدهمین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود او پیش از این نمایشگاه‌های انفرادی را از نقاشی‌های پرتره و موضوعی اش در شهر‌های اصفهان، شیراز، مشهد، آذربایجان، شهرکرد، تبریز و.... برپا کرده،او به صورت کاملا خود آموخته و بدون داشتن استادی در زمینه نقاشی و بوسیله علاقه شخصی این رشته را ادامه داده است. 

گفتنی است ، «طبیعت ترکمانچای » تا تاریخ 14 دی ماه در گالری دو فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل 14 تا 19 از این آثار دیدن نمایند. 


1
2
1 2