- ارسال کننده: پیام قربانی تاریخ: ۹۲/۱۰/۰۳

پارکینگ طبقاتی یا مکانیزه در شهر میانه

شهر میانه همانند اکثر شهر های کشور در چند سال اخیر بدلیل افزایش چشمگیر تعداد و تردد وسایل نقلیه در شهر و نیاز مبرم به مکان هایی برای پارک کردن انها دچار مشکل گردیده است.

قوانین و تصمیماتی مانند اجباری کردن پارکینگ آپارتمان ها و غذاخوری ها و ادارات و پارک ممنوع کردن بعضی مسیرها هم آنطور که باید نتوانسته مشکلات ناشی از این امر را به طور کامل مرتفع کند و مکان پارکینگ را به داخل کوچه ها سوق داده است که در آنجا هم رفت و آمد به کندی و با زحمت صورت میگیرد.

یکی از پیشنهاد هایی که هنگام مواجهه با این مشکل به ذهن آدم خطور میکند استفاده از پارکینگ های طبقاتی میباشد.

اما متاسفانه این امکان هم در شهر ما بسیار اندک و انگشت شمار است و جور این پارکینگها را کوچه های باریک وساکنین این خیابان ها میکشند.

شاید یکی از موانع ساخته نشدن پارکینگ ها نبود بودجه ویا سرمایه گذار برای خرید و ساخت این ساختمان ها باشد.

اخیرا شهرداری در بعضی از شهر ها برای پارک راحتتر و صرف زمان کمتر و کاهش ترافیک خیابانها اقدام به خرید و نصب پارکینگ های مکانیزه کرده است که واقعا تاثیر بسزایی در کاهش و رفع مشکلات مرتبط با وسایل نقلیه داشته است.

حال ما همانند اکثر مواردی که اولین استفاده شان را در شهرهای اطراف میبینیم به مسئولین مرتبط شهرمان پیشنهاد میدهیم تا برای حل مشکلات آمد و شد وسایل نقلیه و مزاحمت ها و نزاع هایی که در قسمت های مختلف شهر و نزدیک بانکها و ادارات و مناطق پر رفت و آمد اتفاق می افتد ,به فکر احداث ساختمان های طبقاتی و یا احداث پارکینگ های مکانیزه و اتوماتیک با تعداد اپراتور مورد نیاز کمتر باشید.

امیدواریم این پیشنهاد ها مورد اقبال مسئولین قرار بگیرد تا اندکی از مشکلات مردم میانه حل گردد.نظیر چنین امکاناتی در تهران هم مورد استفاده قرار میگیرد.

در آخر متن توضیحاتی و اطلاعاتی در مورد شرکت انحصاری و شاغل در این موضوع درج گردیده است.

 

پارکینگ مکانیزه

 

پارکینگ مکانیزه

پارکینگ مکانیزه

شرکت گسترش تجهیزات بعنوان نماینده انحصاری SMART PARKING کره جنوبی در ایران نیز فعالیت میکند . پارکینگ های مکانیزه پیش ساخته اسمارت پارکینگ این امکان را فراهم آورده است که ظرفیت پارکینگ شما تا 8 برابر افزایش یابد . این سیستم بهترین گزینه برای افزایش ظرفیت پارک میباشد .. اولین سری این تجهیزات در سال 87 بدست شهردار محترم تهران در میدان الغدیر به بهره برداری رسید و پس از آن نیز پروژه های دیگری در تهران ، مشهد، سنندج مصب و راه اندازی گردید و در حال حاضر پروژه های متعددی در تهران و کلانشهرهای کشور توسط این شرکت در دست احداث میباشد.

در حال حاضر شرکت گسترش تجهیزات بزرگترین تامین کننده پارکینگ مکانیزه در ایران می باشد.

یقین داریم که با مطالعه تکنولوژی پارکینگ های مکانیزه پیش ساخته و آگاهی از سطح ایمنی و کیفیت و تنوع تجهیزات ، شما هم در ردیف طرفداران محصولات این شرکت قرار خواهید گرفت.

 

لینک مرتبط:http://www.smartparking.ir/

1
1