- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۱۰/۰۲

اولویت بندی طرح های عمرانی در بودجه 93 منطقی است

سید بهلول حسینی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حضور امروز معاون رییس جمهوری در کمیسیون عمران مجلس، گفت: آقای نوبخت در این جلسه مباحثی در زمینه اولویت بندی تخصیص بودجه عمرانی مطرح کرد که بر اساس آن پروژه های عمرانی به سه دسته تقسیم شده اند.

وی ادامه داد: امسال دولت می توانست 38 درصد قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد و از این طریق منابع مورد نیاز طرح های عمرانی را فراهم کند به طوری که فقط از محل فروش بنزین دولت می توانست یک هزار میلیارد تومان منابع درآمدی کسب کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: با این رویه که بخواهیم نظر عامه مردم را حفظ کنیم، نمی توان اصلاحی دراقتصاد کشور ایجاد کرد.

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: در این جلسه برخی از نمایندگان در مورد پروژه های حوزه انتخابیه خودشان صحبت کردند که قرار نبود این مباحث مطرح شود و باید در این جلسات مباحث تخصصی به بحث و بررسی گذاشته شود.

وی در عین حال اقدام دولت در اولویت بندی تخصیص منابع به پروژه های عمرانی را منطقی ذکر کرد و گفت: مهم این است کاری که انجام می دهیم به نتیجه برسد و در مجموع حرف دولت در این زمینه منطقی است.

حسینی با بیان اینکه در نهایت بودجه در کمیسیون تلفیق بررسی می شود، گفت: کمیسیون تلفیق احتمالا هفته بعد تشکیل جلسه خواهد داد.

1
1