- ارسال کننده: نهال احمدی تاریخ: ۹۲/۰۹/۲۹

قابل توجه مهندس حسینی رئیس کمیته راه و ترابری مجلس

قابل توجه  مهندس حسینی رئیس کمیته راه و ترابری مجلس

در سال جاری افزایش قیمت بلیط قطار پردیس میانه – تهران را از 10500 به 13500 داشتیم که با توجه به افزایش قیمت سالیانه  حمل و نقل در ابتدای هر سال قابل قبول مینمود،اما از تاریخ 92/09/19 شاهد افزایش دوباره قیمت بلیط قطار پردیس از 13500 به 17500 (و قطارهای دیگر) هستیم ، افزایشی که بدون ارائه خدمات تازه و بی دلیل میباشد.

قابل توجه مهندس حسینی رئیس کمیته راه و ترابری مجلس

در تاریخ 92/08/17 روابط عمومی محترم شما خبری تحت عنوان پیگیری مشکلات قطار میانه داشتند که نتیجه خبر مذکور این بود که شما طی ملاقاتی بامدیرکل راه آهن شمالغرب کشور توافقی مبنی بر تعویض ساعت حرکت قطار پردیس داشتید.

 لینک خبر مذکور: http://www.sbhosseini.com/137/

حال نماینده محترم میانه و رئیس محترم کمیته راه و ترابری مجلس ،لطفا به این سوال ما میانه ای هایی که مدام در حال رفت و آمد میانه – تهران هستیم پاسخ بدهید که چه خدمات تازه ای در این قطار ارائه شده است که قیمت ها تا این حد بالا رفته؟؟

آیا صحیح است که در شهری که نماینده ی آن ریاست کمیته راه و ترابری  مجلس را عهده دار است شاهد چنین شرایطی باشیم ؟ در شهری که اهالی چاره ای جز رفت و آمد با قطار را ندارند ، آقای مهندس به نظر شما در جلسه ای که با عنوان پیگیری مشکلات قطار میانه مطرح شده ، پیگیری مساله مذکور در اولویت بالاتری قرار نداشت ؟ ما ولی نعمتان قبل از اینکه نگران ساعت حرکت قطارها باشیم نگران فشار مالی ای هستیم که این افزایش قیمت های بدون دلیل و خدمات بر خانواده ها تحمیل می کند ، در این وضعیت فقط میتوانم قسمی را که برای خدمت به مردم خورده اید را به یادتان بیاورم  و از شما بخواهم از خواب خرگوشی بیدار شوید و حداقل در حیطه ای که مسئولیت کاملا مستقیم و مرتبطی دارید دست به کار شوید و در قبال مردم حوزه انتخابی خود احساس مسئولیت کنید.

1
2
1 2