- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۰۶/۲۹

چند خبر ورزشی از شهرستان میانه

 

روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه    یکشنبه, 27 شهریور 1390


مهدی انصاری و سروش قندچی دو شناگر دعوت شده به انتخابی مسابقات آسیایی اندونزی بودند که در استخر استادیوم آزادی تهران برگزار شد. در این مسابقات که در مورخ 21 و 22 شهریور سال جاری برگزار شد سروش قندچی در کرال پشت 200 متر به مقام چهارم مسابقات دست یافته و مهدی انصاری در رشته 200 متر قورباغه و 100 متر آزاد دو مدال نقره مسابقات را کسب کرد.

کسب نشان برنز توسط دو تکواندو کار نونهال  میانه ای در مسابقات کشوری در این مسابقات که در مورخ 20 و 21 شهریور سال جاری  در استان یزد برگزار شد امین طاهری  از میانه در وزن نهم بعد از چهار برد پیاپی مقابل حریفان ، مغلوب بازیکن تهرانی شده و مدال برنز مسابقات را بر گردن آویخت.
همچنین در این مسابقات هاشم حسینی  از میانه در وزن چهارم پس از چهار برد مقابل حریفی از مازندران اوت شده و مدال برنز مسابقات را کسب کرد.در این مسابقات هدایت تیم منتخب استان را مربی ارزنده تیم تکواندو محمدرضا فلاحی راد از میانه عهده دار بود.

رکاب زن دوچرخه سوار میانه ای بعد از هفتاد و چهارروز رکاب زنی دور ایران امروز صبح وارد میانه می شود.
حسین قره داغی رکاب زن دوچرخه سوار میانه ای که دور ایران را با نام و یاد شهدای شهرستان میانه در هفتادو چهار روز رکاب زد ، ساعت 10 صبح امروز از مسیر تبریز وارد میانه خواهد شد.
این دوچرخه سوار میانه ای صبح فردا در میدان شهید فرقانی مورد استقبال گرم ورزشکاران ، مردم و مسئولین شهرستان قرار خواهد گرفت.

 
http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1089:1390-06-27-17-30-38


 

1
1