- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۲/۰۹/۲۸

آتش سوزی عمدی در بیمه ایران میانه، سه نفر را راهی بیمارستان کرد

صبح امروز پنجشنبه 28 آذر مسئول یکی از نمایندگی های بیمه ایران در میانه با ورود به شعبه اصلی این بیمه با پاشیدن بنزین بر روی خود و رئیس شعبه، ساختمان آنرا به آتش کشید.

به گزارش خبرنگار قافلان، اختلافات اداری بین مسئول یک نمایندگی و شعبه ی اصلی بیمه ایران در میانه باعث ایجاد آتش سوزی عمدی در ساختمان آن شد و سه نفر مجروح بر جای گذاشت.

ساعت 10 صبح امروز با تماس یکی از کارکنان این شعبه با آتش نشانی، خبر از بروز یک آتش سوزی در شعبه بیمه ایران داده شد که پس از مراجعه آتش نشانی، حریق اطفاء شد. خبرنگار قافلان از محل حادثه به نقل از شاهدان عینی گزارش داده که بروز آتش سوزی در محل عمدی بوده و توسط مسئول یکی از نمایندگی های این بیمه صورت گرفته است. بنابه گفته کارکنان این شعبه فرد مذکور به دلیل اختلافات اداری و مالی صبح امروز با مراجعه به این شعبه و تحویل مدارک دفتر نمایندگی خود قصد تعطیلی آنرا داشته که در یک فرصت مناسب با پاشیدن بنزین بر اتاق رئیس، قصد آتش زدن محل را کرده که با اقدام به موقع رئیس و همکارانش مواجه شده ولی شعله آتش از بخاری سرایت کرده و باعث آتش سوزی در محل شده است.

در این حادثه رئیس شعبه، فرد مهاجم و یکی از مشتریان دچار سوختگی شده اند که آخرین اطلاعات خبرنگار ما حاکی از اعزام فرد مذکور به تبریز به دلیل شدت سوختگی است.

1
2
1 2