- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۲/۰۹/۲۷

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان پژوهنده و پژوهشگر استانی در شهرستان میانه

کسب موفقیت ارزنده پژوهشی توسط معلمان میانه ای

علی هدایتی از شهرستان میانه رتبه برتر استانی معلم پژوهنده و میکائیل رسولزاده عنوان رتبه برتر پژوهشگر استان ،در سال 92 را کسب کردند.

 علی هدایتی - میکائیل رسولزاده


به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش میانه ،میکائیل رسولزاده عنوان رتبه برتر پژوهشگر استانی ، علی هدایتی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان میانه رتبه برتر استانی معلم پژوهنده سال 92 و خانم ها رباب زمانی ، سمیه حسینی و لیلا میرزایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم معلم پژوهنده منطقه میانه را کسب کردند. موفقیت های پژوهشی همکاران فرهیخته منطقه میانه را خدمت کلیه فرهنگیان ارجمند وهمکاران محترم پژوهنده و خانواده هایشان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

* * * * * * * * * * * * * * * 

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان پژوهنده و پژوهشگر استانی در شهرستان میانه

4نفر از معلمان پژوهنده برتر استانی و منطقه ای و یک نفر پژوهشگر برتر استانی ، بمناسبت هفته پژوهش با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه و معاون آموزش متوسطه منطقه در محل پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان میانه تجلیل شدند.

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان پژوهنده و پژوهشگر استانی در شهرستان میانه

اسمعیل بایگان معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش منطقه میانه در مراسم تجلیل از معلمان پژوهنده برتر استانی و منطقه ای با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید به اهمیت تحقیق و پژوهش اشاره کرد و افزود : تحقیق و پژوهش موجب تقویت خودباوری در معلمان و کمک به رشد و شکوفائی استعدادهای بالقوه آنان در حل مسایل آموزش و پرورش و فراهم ساختن زمینه‌های بهسازی و اثربخشی در فرایند آموزش و پرورش می باشد. بایگان در سخنان خود هدف از برگزاری این مراسمات را ارج نهادن به تجربه های پژوهشی معلمان در کلاس و مدرسه دانست و گفت: تجلیل از معلمان پژوهنده سبب توسعه فرهنگ پژوهش در میان معلمان و مشارکت آنان در انجام پژوهش می باشد. وی با بیان محور های موضوعی گزارش معلمان درمورد مسائلی که در کلاس درس یا مدرسه با آن روبرو هستند یاد آور شد: موضوعاتی باید مورد تحقیق وپژوهش قرار گیرد که باعث تحقق اهداف دوره تحصیلی ، حل مشکل موجود در مدرسه ، کاهش هزینه ها ،مشارکت حد اکثری اولیاء درمسائل مدرسه ،چگونگی تدریس یک مفهوم علمی با موضوع درسی، تولید روش حل مسایل رفتاری دانش‌آموزان در موارد خاص، شیوه‌های اداره کلاس مرتبط با تعلیم وتربیت در مدرسه باشد. در این مراسم علیرضا مشایخی معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش میانه با تبریک هفته پژوهش گفت: امروزه در همه کشورهای جهان گسترش مرزها و دامنه علوم و فنون و پژوهش و تحقیقات به عنوان اساسی ترین موضوع در فرایند رشد وتوسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی به حساب می آید و پژوهش به عنوان ابزاری قدرتمند برای متحول ساختن هر جامعه ای محسوب می شود . وی در ادامه سخنان خود از تمامی شرکت کنندگان در طرح معلم پژوهنده و آقای عباسی اقدم کارشناس تحقیقات منطقه که در این زمینه تلاش شبانه روزی داشتند تشکرو قدردانی کرده و خواستار مشارکت حداکثری معلمان در این طرح شدند. در ادامه این مراسم علی هدایتی معلم پژوهنده برتر استان به ارائه طرح خود پرداخت ومیکائیل رسولزاده ،بعنوان پژوهشگر برتر استانی در خصوص پژوهش وتحقیق مطالب مبسوطی رابیان داشتند. در پایان از آقای میکائیل رسولزاده پژوهشگر برتر استانی سال 92، آقای علی هدایتی که رتبه برتر استانی معلم پژوهنده سال 92 و خانم ها رباب زمانی ، سمیه حسینی و لیلا میرزایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم معلم پژوهنده منطقه میانه را کسب کرده بودند با اهداء لوح یادبود و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند .

منبع :

http://cms.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=31&rcid=918

http://cms.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=31&rcid=919

1
1