- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۲/۰۹/۲۶

۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل و رانندگان

۲۶ آذر ماه سالروز تلاش بزرگ مردانی بوده که در لبیک به فرمان مقتدای خویش حضرت امام خمینی(ره) افتخاری شگرف در عرصه حمل و نقل آفریدند و نقشی بی بدیل در اقتصاد کشور بـه یادگار گذاردنـد.

روز حمل و نقل و رانندگان ، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان ، دست‌اندرکاران و فعالان بخش حمل و نقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش می باشد.

جایگاه حمل و نقل در پیشرفت جامعه

حمل و نقل و ارتباطات در مناسبات اجتماعی و اقتصادی جهان امروز نقش و جایگاه ویژه ای داشته و در توسعه و پیشرفت جامعه، بیشترین سهم را دارد.

به گفته کارشناسان ، در بخش بزرگ و پر مخاطب حمل و نقل همگانی ، حمل و نقل عمومی درون شهری ۹۰ درصد کل حمل و نقل عمومی کشور را تشکیل می دهد. لذا اهمیت و جایگاه آن بیش از پیش مشخص می شود.

سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه متولی صنعت حمل و نقل درون شهری ، نهایت سعی و تلاش خود را جهت بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی به کار گرفته و با مطالعه و بررسی راهکارهای مناسب و استفاده از نظر کارشناسان، در پی رفع مشکلات و موانع حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری می باشد.

لذا ضمن تبریک این روز بر کلیه تلاشگران عرصه حمل و نقل عمومی ، از همشهریان گرامی تقاضامند است با ارائه نظرات و دیدگاههای خود ، ما را در رسیدن به اهداف عالیه سازمانی خود که همانا خدمات رسانی بیشتر و بهتر می باشد یاری فرمایند.

1
1