- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۹/۲۰

پروژه 96 واحدی انجمن خیرین مسکن ساز میانه افتتاح شد

 

میانه، تبریز  ایرنا - پروژه 96 واحدی مسکون انجمن خیرین مسکن ساز میانه با 31 میلیارد و 770 میلیون ریال اعتبار در 5 طبقه و با زیربنای 9 هزارو 334 مترمربع افتتاح شد.

 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، 22 میلیارد و 80 میلیون ریال از هزینه این پروژه از محل تسهیلات بانکی و مابقی از سوی صاحبان واحدها و خیرین شهرستان تامین شده است.

در مراسم افتتاح این واحدها که با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی و مدیرعامل مجمع خیرین استان و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد، فرماندار شهرستان ویژه میانه با قدردانی از تلاش خیرین مسکن ساز و ارگان های خدمات رسان در تحویل به موقع این واحدها گفت: طی سال های اخیر کارهای بزرگی را در زمینه ساخت مسکن در کشور شاهد هستیم که بخشی از ان مدیون تلاش و زحمات خیرین است.

تقی خلفاپور با بیان اینکه در بحث مسکن از جمله مسکن مهر جزو شهرستان های پیشرو با کمیت و کیفیت بالا هستیم به بعد فرهنگی و اجتماعی مسکن اشاره کرد و افزود: مسکن سازی با احتساب عوامل اجرایی و ساخت و ساز در امر اشتغالزایی نیز تاثیرگذار است.

وی با اشاره به افتتاح این پروژه گفت: خیرین با برخورداری از تشکل های قوی، همواره ورود موفقی را به عرصه های مختلف خیریه از جمله مدرسه سازی، مسکن، امور درمانی و... داشته اند و با برداشتن باری از دوش محرومین و زدودن غم از دل آنها به یقین مشمول لطف و توفیق الهی خواهند شد.

در این مراسم از جمعی از خیرین مسکن ساز شهرستان میانه تجلیل بعمل آمد.

1
1