- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۹/۱۹

به نظر بنده، این نوع تبلیغات در سطح شهر، اصلا درست نیست!

هر چند تبلیغات مربوط به پیشگیری از بیماری ها کاری است بسیار ستودنی، ولی نوشتن بعضی کلمات و جملات برای نمایش دادن به مردم در سطح شهر، نیاز به بررسی اساسی قبل از تبلیغ داره وگرنه عواقب بدی را در اذهان یه عده از شهروندان مخصوصا کودکان به دنبال خواهد داشت.

چند روز قبل داخل تاکسی در حال رفتن به منزل بودم، داخل تاکسی من بودم و راننده و دو نفر آقا و یک خانم با پسر 9 ساله اش که اتفاقا هم پسر باهوشی بود و از مادرش پرسید مامان کاندوم چیه؟! که مادرش گفت: ساکت باش به تو مربوط نمیشه! و مسافران داخل تاکسی هم خندیدند!

من هم مجبور شدم از این بنر عکس تهیه کنم و قبلا هم اعتراضم رو به یکی از کارمندان شبکه بهداشت رساندم و به ایشان گفتم اصلا تبلیغات خوبی برای سطح شهر نیست چراکه یه کمی حجب و حیا خوب چیزیه.

درسته دانستن این نوع شرط و شروطها شخص رو از نظر سلامتی و مبتلا نشدن به ایدز و دیگر بیماریهای خطرناک ویروسی، تضمین میکنه، ولی میشه تبلیغات رو به نوع دیگری در معرض نمایش عمومی گذاشت.

بنده از کارکنان شبکه بهداشت میانه عذرخواهی می کنم ولی از اونجایی که تلفنی هم با شبکه بهداشت در یک هفته قبل تماس گرفتم، گویا گفتند که این بنر، از تبریز فرستاده شده و اصلا نمونه دیگری در سطح شهر اونم بدینگونه وجود ندارد.

البته این نظر روان شناسی بنده است ولی دوستان میتونن خودشون قضاوت کنن.

 

عکاس: علیرضا نصیرزاده

مکان: اول شهرک اندیشه

زمان: ساعت 16:07

تاریخ: سه شنبه 1392/09/12

تبلیغات در مورد بیماری ایدز

نظرتون در مورد اصلاح این تصویر چیه؟

تبلیغات در مورد بیماری ایدز

 

1
2
3
1 2 3