- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۹/۱۹

تکواندوکار میانه ای در نخستین دوره ی مسابقات تکواندوی گزینشی المپیک حضور می یابد

سفارت انگلیس در ترکیه، روادید تیم ملی تکواندو ایران برای شرکت در نخستین دوره ی مسابقات تکواندو گزینشی بازی های المپیک 2016 را صادر کرد تا تکواندوکار میانه ای، جواز حضور در نخستین دوره ی مسابقات تکواندو گزینشی بازی های المپیک 2016 را کسب کند.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره ی کل ورزش و جوانان استان، مسابقات تکواندو گزینشی بازی های المپیک 2016 منچستر از روز بیست و دوم آذرماه در این شهر آغاز می شود و فرزاد عبداللهی از استان آذربایجان شرقی، در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

ملی پوشان تکواندو ایران چندی پیش برای کسب روادید انگلیس به آنکارا سفر کرده بودند.

با صدور روادید توسط سفارت انگلیس در ترکیه، هادی مستعان، میثم باقری، محمد باقری معتمد، علیرضا نصر آزادانی، بهنام اسبقی، فرزاد عبدالهی، حسین تاجیک و سجاد مردانی در قالب تیم ملی تکواندو ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رقابت های منچستر از جمله 10 دوره رقابت های گزینشی تکواندو بازی های المپیک آینده است.

گفتنی است در این مسابقات که با شرکت تکواندوکاران دارای رنکینگ در جهان برگزار می شود، به نفرات اول 80 امتیاز، نفرات دوم 48 امتیاز، نفرات سوم 8/28 امتیاز و مقام پنجم 28/17 امتیاز تعلق خواهد گرفت و در پایان شش نفر برتر رنکینگ جهانی در چهار وزن المپیکی به صورت مستقیم جواز حضور در بازی های المپیک 2016 برزیل را کسب خواهند کرد.

1
1