- ارسال کننده: EröR Nöt ResPöNd تاریخ: ۹۲/۰۹/۱۷

سد آیدوغموش و پارک جنگلی میانه از پروژه های مهم برای سرمایه گذاری است

456546

 

فرماندار شهرستان ویژه میانه با اشاره به اولویتهای سرمایه گذاری در شهرستان میانه از جمله کشاورزی و دامداری با وجود یک سوم آب استان در این شهرستان گفت: زمین های اطراف سد آیدوغموش و پارک جنگلی میانه از پروژه های مهم برای سرمایه گذاری است.   

تقی خلفاپور در جلسه ای با سرمایه گذار میانه ای که برای سرمایه گذاری به زادگاه خود بازگشته است افزود: حواشی سد شهریار و آیدوغموش با تبدیل شدن به باغات ، جنگل و مجتمع های تفریحی ، رفاهی و  گردشگری و نیز سرمایه گذاری های اداری و تجاری سبب رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

وی اظهارکرد: در حوزه صنعت با وجود فولاد آذربایجان و صنایع پایین دست و وابسته همچنین در حوزه معدن  با وجود معادن مختلف این شهرستان از آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در این زمینه ها برخورداراست.

خلفاپور  صنایع تبدیلی ، کشاورزی و شیلات را از دیگر زمینه های سرمایه گذاری عنوان کردو گفت: در خصوص شیلات ، با تولید 800 تن اولین تولید کننده ماهی در سطح استان هستیم که این میزان قابل افزایش به 7 هزارتن می باشد .

وی بیان کرد: سرمایه گذاران می توانند به همراه کارشناسانی از تمامی حوزه های شهرستان بازدیدکرده و مطالعات لازم را بعمل آورند تا پس از آن در ستاد جلب سرمایه گذاری شهرستان به تسهیل امور سرمایه گذاری در شهرستان به آنها کمک کنیم .

گفتنی است علیزاده یکی از سرمایه گذاران  بزرگ میانه ای است که پروژه های پتروشیمی تبریز  پالایشگاه بندرعباس – نیروگاه حرارتی قم – مجتمع تفریحی فرهنگی استادیوم یادگار امام قم ، مسجد امام حسن عسگری قم به مساحت 35 هزار متر، مسکن بسیجیان 50 هزار متر، پروژه کرانه کیش 110 هزار متر، مجتمع پرشین 90 هزار متر، آینده سازان 45 هزار متر، دامون 25 هزار متر،  ساختمان تجارت جهانی 25 هزار متر، مجتمع سپیدار تبریز 30 هزار متر و غیره را به اجرا رسانده است.     

1
1