- ارسال کننده: ارزیاب ادارات میانه تاریخ: ۹۲/۰۹/۱۴

آغاز به کار ارزیابی ادارات شهرستان میانه از سایت میانالی

با سلام خدمت کلیه شهروندان و کاربران سایت میانالی ، از زمان تاسیس و راه اندازی سایت میانالی و تاسیس انجمن های مرتبط با ادارات میانه جای یک انجمن و حداقل یک سایت مستقل برای ارزیابی خدمات رسانی ادارات میانه خالی به نظر میرسد .

بسیاری از شهروندان برای انجام امور اداری خود به ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی مراجعه میکنند  . و در برخی موارد با رضایت کامل یا نسبی اما در مواردی با ناکامی و نارضایتی روبرو می شوند.-  رضایت را در اول ذکر کردیم که ثابت کنیم با فرض منفی نگری نیامده ایم-

اما کیست این رضایت مندی و نارضایتی را از مردم بشنوند ؟ آیا قضاوت شخصی عده معدودی که گاهاً با انگیزه های سیاسی مطالبی بر له یا علیه ادارات و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی بیان میکنند میتواند معیار مناسبی برای ارزیابی ادارات باشد ؟ آیا مردم از نتایج ارزیابی های انجام شده اطلاعی دارند ؟ بالاخره آیا ارزیابی ها به صورت علمی و معتبر انجام میشود ؟ آیا سوء نیت وجود دارد؟ و. بالاخره آیا این ارزیابی به اطلاع مدیران ارشد و نمایندگان منتخب مردم میرسد؟

ما قصد داریم با توکل بر خدا و تکیه بر مشارکت شهروندان عزیز و فهیم میانه یک ارزیابی بهتر با کمترین نقیصه از خدمات رسانی ادارات دولتی و نهادهای عمومی - اما غیر دولتی - مانند شهرداری تاسیس کنیم و بدون هیچ جانبداری و جهت گیری سیاسی و صرفا با توجه به ماموریت و وظایف قانونی ادارات منطقه ارایه دهیم .و این هدف را به عنوان یک امر خیر و باقیات صالحات برای بهبود شرایط کنونی ادارات منطقه از خود به جا گذاریم نه برای هدف و نیت شخصی . لذا از عموم شهروندان و خصوصاً کارکنان ادارات تقاضا میکنیم در ابتدای راه نظرات کلان و پیشنهادات خود را در خصوص این هدف و یا روشهای  پیشنهادی و سایر نظرات خود رابیان فرمایند .

 

 

1
1