- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۹/۱۲

عملیات اطفاء حریق آتش نشانان شهرداری میانه

عصر روز دوشنبه مورخه 92/9/11 ساعت 5.30 عصر حادثه آتش سوزی مهیب در یکی از انبارهای مواد غذایی واقع در شهرک صنعتی شماره یک اتفاق افتاد که بلافاصله در اولین تماس با واحد آتش نشانی مرکز همکاران همیشه سخت کوش و آماده واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با مسئولیت جناب آقای مجید خانمحمدی و فرماندهی سرشیفت این واحد آقای نبی ا.. داودیان تمامی ماشین آلات اطفاء حریق به محل اعزام شدند. بدلیل شعله ور شدن و وجود اجناس اشتعال زا موجی از آتش تمامی اطراف را احاطه کرده بود. با این حال مأمورین مجرب این واحد با عملیات مثال زدنی خود موفق به مهار این آتش شده و ساعت 11 شب توانستند کل آتش را مهار نموده و عملیات پاکسازی را به اتمام برسانند. خوشبختانه در این علیات آسیب جانی به کسی نرسیده ولی خسارت مالی به میزان زیاد در بر داشته است.

ضمن آرزوی موفقیت و خسته نباشید به کلیه کارکنان واحد خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری میانه، امیدواریم که با رعایت تمامی موارد و مسائل ایمنی و پیشگیری های لازم شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

جا دارد از برخی از ادارات شهرستان که در ایام حوادث وسیع با ارسال امکانات کمکی عوامل شهرداری را در امورات امداد و نجات یاری می نمایند تشکر ویژه ای داشته باشیم.

 

آتش

آتش

آتش

آتش

 

1
1