- ارسال کننده: تقی رحیمی تاریخ: ۸۹/۰۵/۰۶

قطار تهران – میانه (نواقص و مشکلات یا بی تفاوتی شهروندان)

هر موقع سخن از مسافرت باشد از قطار به عنوان امن ترین و راحت ترین وسیله مسافرت، یاد می شود ولی در شهر ما هر موقع از قطار یاد می شود خاطرات تلخ، گرمای سوزان، بی آبی، خرابی سرویس های بهداشتی، در ذهن ها زنده می شود.

روزگاری سریعترین قطارها و راحت ترین واگن های ایران در این مسیر حرکت می کردند، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش عالی و …  و حال پس از یک دهه، قطار میانه – تهران فاقد سیستم سرمایش است و سرعت هم به جای افزایش، کاهش چشم گیری داشته است. اگر سیاست رجا را کاهش سرعت و کاهش رفاه مسافران بدانیم به خطا رفته ایم چرا که در اکثر مسیرها شاهد بهبود سطح خدمت رسانی بوده ایم ولی در این مسیر هر چند شاهد افزایش تعداد قطار ها هستیم ، قطارها به جهنم متحرک تبدیل شده است.

(دلیل استقبال مردم از قطار نه راحتی آنها، که دور شدن اتوبوس ها از میانه است و اجبار شهروندان به استفاده از قطار به عنوان تنها وسیله مسافرت)

مردم به جای سکوت باید اعتراض خود را به مسئولان رجا برسانند و مسئولان هم بی مسئولیتی نکنند و اعتراض مردم را به پایتخت نشین های مسئول برسانند. در این صورت مطمئن باشیم وضع این مسیر بهتر خواهد شد ولی اگر آقایان مهندس هاشمی، حاجی اصغری، آقای فرماندار، اعضای محترم و مردم دار شورای شهر، آقای رئیس ایستگاه میانه، رئیس قطارهای میانه و مهمتر از همه مردم ساکت بنشینند، مطمئن باشید وضع نه تنها بهتر نمی شود که باید بنشینیم و حسرت همین قطار را هم بخوریم، چرا که همین قطار میانه را به بناب (آرمانشهر میانه ای های شبه روشنفکر) خواهند داد و فردا دوباره در سایت ها و وبلاگ های میانه باید شاهد کوبیدن سنگ مسئولان بناب بر سینه هایمان باشیم.