- ارسال کننده: EröR Nöt ResPöNd تاریخ: ۹۲/۰۹/۰۵

همایش مخترعین و نخبگان بسیجی شهرستان میانه برگزار شد

همایش مخترعین، مبتکرین و نخبگان بسیجی شهرستان میانه در پنجمین روز از هفته بسیج در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
   همایش مخترعین، مبتکرین و نخبگان بسیجی شهرستان میانه با شرکت دانشجویان بسیجی و نخبه و  با حضور مسئولین سپاه ناحیه میانه و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه ها در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد  میانه برگزارشد.
   ریاست سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی در این مراسم طی بازدید از آخرین دستاورد ها و اختراعات دانشجویان و مخترعین بسیجی شهرستان میانه در سخنانی، هدف اصلی دشمنان برای مقابله با قدرتمند شدن نظام جمهوری اسلامی ایران را روی آوردن به ترور دانشمندان کشور اشاره کرد که خود نشانگر قدرت و پیشرفت  ایران در زمینه های علمی در پیش چشم جهانیان است .
   علی اصغر جهانگیری تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها و نگاه تحولی به مسائل مختلف کشور را عامل پیشرفت آن جامعه دانست و گفت : امروز دشمن با طراحی های مختلف در فضای مجازی و رسانه، ذهن جوانان فعال و نیروی انسانی کشور را نشانه گرفته است که عدم مدیریت در این زمینه نیز می تواند منجر به تبدیل شدن این موارد به تهدیدی جدی شود . 
   وی عمل به فرمایشات رهبری و سبک زندگی اسلامی را پاسخی محکم به این تهدیدات دانسته تصریح کرد: ما، هم اکنون شاهد پیشرفت و تکامل نخبگان و مبتکرین ایرانی در عرصه های مختلف فرهنگی،  اجتماعی، اقتصادی و علمی هستیم و اگر همین گونه پیش برود بستر لازم برای تربیت انسانهای والا در جامعه فراهم می شود و  در  این صورت است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان الگویی تکامل یافته برای جوامع اسلامی قرار می گیرد.
    مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه استان آذربایجان شرقی، بسیج را به عنوان مغز متفکر و تولید کننده فکر و ایده های نو در جامعه خواند و افزود : با توجه به وجود ظرفیت های بالقوه ای که در بسیج هست و دارا بودن دو شاخصه مردمی بودن و تقوا، این نیرو می تواند در این راستا نقشی موثر ایفا کند.
 و در ادامه از حمایت قاطع خود از طرح ها و پروژ های دانشجویان بسیجی در سطح استان و کشور خبر داد و با بیان این موضوع که دانشجویان می توانند با رابطین ما در شهرستان در خصوص این کمک ها اطلاعات لازم را کسب کنند،  بر عملیاتی شدن و کار بر روی طرح های فنی و کار آمد و بومی سازی پروژه ها تاکید کرد .

همایش مخترعین و نخبگان بسیجی شهرستان میانه برگزار شد

1
1