- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۹/۰۵

ارتقای ترکمانچای به فرمانداری و 4 خطه کردن اتوبان میانه

 
 
مددی: رئیس‌جمهور دستور رسیدگی به راه‌آهن تهران ـ میانه را صادر کرد

نماینده مردم میانه گفت: رئیس جمهور دستور رسیدگی به ارتقای ترکمانچای به فرمانداری، راه آهن تهران- میانه، آب شرب و 4 خطه کردن اتوبان میانه را صادر کرد.

خبرگزاری فارس: مددی: رئیس‌جمهور دستور رسیدگی به راه‌آهن تهران ـ میانه را صادر کرد
  • علی مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در دیدار مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با رئیس جمهور مشکلات و درخواست‌های مردم میانه به ایشان انتقال یافت و رئیس جمهور دستور رسیدگی به این موضوعات را به وزاری مربوطه صادر کردند.

    وی از ارتقاء ترکمانچای به فرمانداری به عنوان یکی از خواسته‌هایی که در بروکراسی‌های اداری دولت دهم گرفتار شد و با وجود تصویب بر هیئت دولت ابلاغ آن توسط دبیر هیئت دولت صورت نگرفت یاد کرد و گفت: رئیس جمهور قول داد این موضوع را در تقسیمات کشوری پیگیری و مهر تائید دولت را بر روی آن ثبت کنند.

    وی با اشاره به راه‌آهن تهران  تبریز  میانه و نیمه تمام ماندن آن و نیاز منطقه آذربایجان به این پروژه گفت: رئیس جمهور قول مساعد برای تسهیل استفاده از فایناس را دادند و عنوان کردند با شرایط پیش آمده در عرصه بین المللی این امر به زودی محقق خواهد شد.

    مددی اضافه کرد: آب شرب میانه نیز از موضوعات مطرح شده برای رئیس دولت یازدهم و ارائه پیشنهاد استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی بود که این امر نیز مورد موافقت رئیس جمهور بود.

    این نماینده مجلس نهم مشکل چهار خطه کردن اتوبان حوزه انتخابیه‌اش را از دیگر مشکلات این حوزه و خواسته مردم منطقه‌اش دانست و گفت: رئیس جمهور در این رابطه نیز دستور ویژه به وزیر مسکن و راه  وشهرسازی برای مرتفع کردن آن دادند.

    1
    2
    3
    4
    1 2 3 4