- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۹/۰۴

یوسف کرمی: هیچکس جویای 6 دقیقه تاریک من در المپیک 2012 لندن نشد

 

یوسف کرمی گفت: بعد از المپیک 2012 لندن و اتفاق تلخ حذف شدن از رقابت‌ها و آن شش دقیقه تاریک هیچ‌کس علت حذف شدن من از رقابت‌ها را جویا نشد ولی من آماده در اختیار قرار دادن تجربیات ذهنی، روحی و فنی برای ورزشکاران استان هستم.

خبرگزاری فارس: یوسف کرمی: هیچ‌کس جویای 6 دقیقه تاریک من در المپیک 2012 لندن نشد

کرمی در نخستین همایش ورزشکاران و مربیان آذربایجان‌شرقی در طرح آماده‌سازی ورزشکاران و مربیان برگزیده بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی در تبریز افزود: ورزشکاران پس از قهرمانی انتظار توجه مسئولان و ارگان‌ها را دارند.

وی افزود: ایجاد ستاد آماده‌سازی ورزشکاران و مربیان برگزیده در بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی حرکتی بسیار خوب و سنجدیده برای ورزش آذربایجان‌شرقی است و ایجاد تفکر و اجرایی کردن توجه به ورزشکاران انرژی مثبت و ذهن قوی به وزرشکاران استان می‌بخشد.

قهرمان تکواندوی جهان بیان کرد: برای نخستین بار در ورزش کشور قبل از اعزام و مدال‌آوری قهرمانان در بازی‌های آسیایی، جوایز آنان را اهدا کنیم و این حرکت موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در وزرشکارن خواهد بود که امتحان آن ضرری برای ورزش ندارد.

کرمی در بخش دیگری تصریح کرد: بعد از المپیک 2012 لندن و اتفاق تلخ حذف شدن از رقابت‌ها و آن شش دقیقه تاریک هیچ‌کس علت حذف شدن من از رقابت‌ها را جویا نشد ولی من آماده در اختیار قرار دادن تجربیات ذهنی، روحی و فنی برای ورزشکاران استان هستم و امید دارم ورزش آذربایجان‌شرقی سربلند از این رقابت‌ها خارج شود.

نخستین همایش ورزشکاران و مربیان آذربایجان‌شرقی در طرح آماده‌سازی ورزشکاران و مربیان برگزیده بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و رئیس ستاد، قهرمانان و مربیان مطرح و مدعی برای حضور در ترکیب تیم‌های ملی در پایگاه قهرمانی تبریز برگزار شد.

در نخستین همایش ورزشکاران و مربیان آذربایجان‌شرقی در طرح آماده‌سازی ورزشکاران و مربیان برگزیده بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی در تبریز، قهرمانانی همچون یوسف کرمی نخستین و تنها مدال‌آور ورزش آذربایجان‌شرقی در المپیک، قادر میزبانی قهرمان چند سال دوچرخه‌سواری آسیا، حسین علیزاده قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا، معصومه داناپور قهرمان قایقرانی آسیا، زهرا خسروشاهی قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا و روسای هیئت‌های ورزشی مدال آور حضور داشتند.

1
1