- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۹/۰۲

اقدامات اخیر واحد عمران شهرداری میانه

به دستور شهردار محترم در جهت تحقق دستور جلسه شورای ترافیک شهر , عملیات اصلاح منطقه حادثه خیز شهرمان واقع در اول خیابان شهید رحیمی (برق) میدانی با وسعت بزرگتر و با ابعاد مناسب توسط واحد عمران شهرداری در حال اجراست که مهمترین اهداف آن طرح ، کاهش تصادفات رانندگی و روان شدن ترافیک آن نواحی از شهرمان را در بر دارد .

لازم به ذکر است که در ماههای اخیر امثال، این طرحای اصلاحی در نقاط مختلف شهر توسط واحد عمران شهرداری میانه پیاده و مورد بهره برداری قرار گرفته که اهداف شورای ترافیک را تحقق داده است. از جمله می توان به اول خیابان 22 بهمن ، اول سرآسیاب و خیابان چمران ، تقاطع ارشاد و دانشکده علوم انسانی و چندین مورد دیگر اشاره کرد که همگی برای تأمین آسایش جانی و مالی شهروندان عزیزمان بوده است .

 

تخریب

تخریب

تخریب

 

 

 از اقدامات قابل توجه شهرداری که با پیگیری شهردار شهرمان بعد از اخذ مجوزات لازم از مراجع قضایی اتفاق افتاد عملیات تخریب ملک واقع در ورودی شهرمان بود  که به حریم پیاده رو تجاوز کرده و منظره زشتی را ایجاد کرده بود . این مورد که با بی اعتنایی کننده کار و لاجرم صدور اخطارهای کافی از سوی مأمورین شهرداری توام بود کارساز نشده نهایت اینکه با اخذ مجوز لازم از دادستان محترم شهر وباعملیات قاطع عوامل شهرداری و همیاری نیروی محترم انتظامی مسیر پاکسازی گردید  .

لازم به ذکر است از مرحله انتخاب شهردار مقتدر شهرمان جناب آقای خرده فروش، که همواره با حمایتهای بیدریغ و حساب شده دادستان تلاشگر و جسور شهرمان همراه میباشد عملیاتهای گسترده و محکمی برای برخورد با متخلفین انجام یافته که قابل وصف نیست. واین نشانگر احقاق حقوق شهروندان در جای جای نقطه از شهرمان را در بر می گیرد که شهردار میانه بر سر مسئله عمل به قانون شهروندی با هیچکس تعارف ندارند .

تخریب

تخریب

تخریب

تخریب

 

 

 

1
1