- ارسال کننده: EröR Nöt ResPöNd تاریخ: ۹۲/۰۹/۰۲

پیام تبریک به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک به مناسبت هفته بسیج

بار دیگر فضای ایران اسلامی، با رایحه دل انگیز بسیج عطر آگین شد. واژه مقدسی که به تعبیر امام راحل مدرسه عشق است. مدرسه ای که در آن پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ حضوری الهی و عاشقانه دارند.
آری، هفته بسیج فرصتی است تا یاد و خاطره مردان و زنان بسیجی را ارج نهیم. آنانکه در سخت ترین لحظات با قامتی استوار از میهن اسلامی پاسداری کرده و بزرگترین حماسه بشری را آفریدند. آنانی که با خون سرخشان مسیر اعتلای نظام اسلامی را آبیاری و هموار کردند.شهیدان سفر کرده از خیل بسیجیان که عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی مرهون رشادتهای آنان است همچون شمعی سوختند تا مردم ایران به عزت برسند و اینک مائیم و رسالتهای سنگین بر دوشمان، امانت های آن عزیزان و مائیم ندای همیشه جاوید خمینی کبیر که فرمودند:
((مگذارید پیشکسوتان خون و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره تان به فراموشی سپرده شوند))
هفته بسیج را مغتنم می شماریم ضمن تجدید میثاق با راه سرخ شهیدان ، عزم خود را جزم نموده با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی ایستادگی نماییم و با تکیه بر پشتوانه عظیم معنوی و با تمسک به « فرهنگ مقدس بسیج» حماسه هایی دیگر بیافرینیم. مردان و زنانی که با درک صحیحی از موقعیت های حساس ، ضمن حضور در جبهه های جدید توطئه های استکبار ، مسیر رشد و شکوفایی را تسهیل نموده و در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تلاش خواهند نمود.حال ضمن ارج نهادن به رشادت های خیل عظیم بسیجیان و تمام دلاورمردان و شیر زنان بسیجی، مزید توفیقات را در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

 


خلفاپورمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه

 

1
1