- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۹/۰۲

شورای فرهنگ عمومی جایگزینی برای اقدامات غلط در جامعه پیدا کند/جلسه شورای فرهنگ عمومی ترکمانچای

شورای فرهنگ عمومی جایگزینی برای اقدامات غلط در جامعه پیدا کند

 

  فرماندار شهرستان ویژه میانه با اشاره به اینکه برخی از مراسم عمومی برای مردم آزار دهنده شده است، گفت: شورای فرهنگ عمومی با برنامه ریزی و مطالعه جایگزینی برای روش ها و اقدامات غلط در جامعه پیدا کند.

 

 

تقی خلفاپور روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ترکمانچای افزود: تمام مسایل مردمی و دولتی مربوط به فرهنگ در این شورا قابل بررسی و پیگیری است.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری این اقدامات گفت: برنامه های سال جاری باید با قدرت و جدیت بیشتر از گذشته اجرا شود.
امام جمعه میانه نیز در این جلسه گفت: نباید توجه به رفاه و مرور زمان باعث شود گرفتار دنیا و آفت آن شویم، زیرا این گرایش باعث بروز مشکلات حاد در جامعه می شود.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی افزود: باید پرهیز از گرایش به دنیا و مادیات بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا همه چیزمان دنیایی نبوده و به فکر آخرت نیز باشیم.

وی با اشاره به مراسم عزاداری روز عاشورا گفت: برغم برنامه ریزی های دشمن این مراسم از لحاظ کمی و کیفی عالی برگزار شد.
امام جمعه ترکمانچای نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سید الشهدا به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، گفت: این قیام برای جامعه بشری یک فرهنگ غنی و مسیر راه ایجاد کرد.

حجت الاسلام یونس کیانی افزود: اصول دین نباید فقط بر سر زبان باشد، بلکه باید نهادینه شود تا پیشرفت و سعادت را به ارمغان آورد.

وی اظهارکرد: تصمیمات حوزه فرهنگی باید مستمر بوده و نقاط قوت و ضعف شناسایی شود تا با جهت دهی به فرهنگ جامعه برای نسل های آتی مفید باشد.

1
1