- ارسال کننده: اشکان ثانی تاریخ: ۹۲/۰۸/۳۰

مهدی انصاری شناگر میانه ای پدیده مسابقات کشوری

                                            ....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آقای مهدی انصاری توانست با کسب 1 طلا ، 4 نقره و 1 مدال برنز مسابقات قهرمانی کشوری شنا عنوان پدیده مسابقات را به خود اختصاص دهد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ؛ کسب دو مدال طلا توسط سروش قندچی وکسب یک طلا و چهار نقره . یک برنز توسط مهدی انصاری در مسابقات کشوری ومنتخب شدن این دو شناگر به عنوان پدیده و نابغه های شنای ایران باعث شد در پی موفقیت های چشمگیر این شناگران میانه ای که توانستند افتخاری دیگر بار برای شهرستان میانه به ارمغان آوردند تصمیم گرفتیم در گفتگویی شما مخاطبین عزیز را با یکی از این دو جوان ورزشکار میانه بیشتر آشنا کنیم . مصاحبه پیش رو گفتگویی با آقای مهدی انصاری دارنده 1 طلا ، 4 نقره و 1 مدال برنز مسابقات قهرمانی کشوری شنا :
 سلام – لطفا خودتون رو برای مخاطبین ما معرفی کنید .بنده مهدی انصاری متولد 1373 و دانشجوی رشته تربیت بدنی هستم
-از چند سالگی ورزش رو شروع کردید و چی شد که به ورزش شنا علاقه مند شدید؟
از 8 سالگی ورزش شنا رو شروع کردم و در ابتدا این ورزش رو بخاطر گذراندن اوقات فراغت و با پیشنهاد شوهر خاله ام آقای حسین عبداللهی رو به این ورزش آوردم .
-اولین مسابقه ای که در آن شرکت کردید کجا بود ؟ و چه مقامی کسب کردید ؟
اولین مسابقه .... در شهر آذرشهر بود متاسفانه نتونستم مقام بیارم .
-آیا ورزش کردنتون مانعی برای ادامه تحصیل شما نبود ؟ خانواده شما چه نظری درباره ورزش کردن شما داشتن ؟خوب البته که خیلی سخت بود در کنار درس به ورزش شنا هم برسم , خانواده من موافق ورزش کردن من بودن و در این راه زیاد مخالفت نمیکردن باهام .
-چند بار به اردوی تیم ملی دعوت شده اید ؟
با لطف و عنایت پروردگار از سال 88 تا کنون به اردوی تیم ملی دعوت شده ام .
-آیا فکر میکردید روزی به اردوی تیم ملی دعوت بشین ؟
راستشو بخواهید نه ...
-تمریناتتون رو کجا و زیر نظر چه کسی انجام میدادید ؟ مربی تغذیه هم دارید ؟
تمرینات ما در استخر فجر شهر میانه زیر نظر مربیان بنده آقایان داریوش عباسی , حبیب میرزایی و حامد داودی انجام میشد .
مربی تغذیه من هم ( با خنده ) مادرم بودند .
-آیا مسئولین اداره تربیت بدنی از شما حمایت میکنند ؟
بله تا حد امکان کمک حال بنده بوده اند .
 ورزش شنا از لحاظ روحی و روانی چه تاثیری بر روی شما گذاشته است و چه توصیه ای برای افرادی که به این ورزش علاقه مند هستند دارید ؟
خوب ورزش شنا ورزشی آرام بخش و مفرح است و در زندگی شخصی هم طبیعتاً این آرامش را به من منتقل کرده است . برای افراد علاقه مند به شنا توصیه ای که میتوانم بکنم این است که برای رسیدن به موفقیت و مقام های بالاتر و فتح قله های افتخار برای کشور عزیزمان در سطوح بالا باید تلاش + تلاش + تلاش داشته باشند .
-از مسابقات کشوری که اخیراً موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ در آن شدید و عنوان پدیده مسابقات رو به خود اختصاص دادید بگید ؟ چطور بود ؟
بنظر خودم بدیرین مسابقه ای بود که تجربه کردم ولی در عین حال بهترین نتایج رو کسب کردم در کل خودم از رکورد هام راضی نیستم .
-و در آخر اگر صحبتی دارید بفرمایید ...
در آخر از جناب آقای رستمی رئیس هیئت شنای شهرستان و مدیریت استخر فجر میانه و همچنین زحمات بی شائبه خانوادم کمال تشکر رو دارم . امیدوارم بتوانم زحمات مربیان و خانواده ام را با کسب مدال های دیگر جبران کنم و در عرصه های جهانی و بین المللی خوب ظاهر بشم و برای کشورم افتخا آفرینی کنم . 

 
1
1