- ارسال کننده: مهدی احدی تاریخ: ۹۲/۰۸/۲۲

و باز هم عوامفریبی....!!!

گاه با خود می اندیشم اینان مردم را چه حساب کرده اند که این گونه رفتار می کنند. حس بدی به من دست می دهد اینکه یکی فکر کند من نمی فهمم. شاید فکر اینان همچنان در 50 سال پیش منجمد شده و دیگر هیچ تغییری نکرده است. شاید اینان مردم این روزها را با کم سوادان و بی اطلاعان صد سال پیش مقایسه می کنند که این چنین ناشیانه قصد نفوذ و تاثیر در افکار مردم را دارند!

امروز صبح پیامکی دریافت کردم مبنی بر گرامیداشت شهر شدن "آچاچی" که خوشحالم کرد ولی آنچه که در این میان بیشتر خودنمایی میکرد ادعای چندین باره ی نماینده ی شهرمان بود مبنی بر اینکه این کار نیز به دست ایشان انجام شده و لاغیر! نماینده ی عزیز! ای آقای دکتر! آخر اگر این افتخار را نتیجه ی تلاش هر دو نماینده بدانیم چیزی از شما کم خواهد شد؟ با ایشان مشکل دارید؟ یا  فکر میکنید برای دور بعد به این پیامک ها و بنرها نیاز دارید؟!!! فکر نمی کنید ممکن  است نتیجه ی عکس دهد؟ بقیه را نمیدانم ولی در مورد خود من حتما روی نظرم تاثیر خواهد گذاشت. شاید شما هم برای شهر شدن آچاچی بسیار تلاش کرده اید ولی آقای مهندس حسینی هم بیکار نبودند. اینکه همه ی اتفاقات خوش شهرستان را به خود نسبت میدهید واقعا مسخره است و به تدریج دارید موجبات خنده و جوک شدن این مسائل را در شهر فراهم میکنید.

البته ظاهرا پیامک از طرف شورای شهر آچاچی بود ولی ما که میدانیم این قضیه از کجا آب میخورد.

من اطلاع دقیقی از درصد سهم هرکدام از نماینده ها برای شهر شدن آچاچی ندارم ولی از تلاش هر دو مطمئنم. پس آقای نماینده باز هم ناشیانه عمل کردید. خوشبختانه ما مردم بیشتر از آنچه که انتظار دارید می فهمیم.

 

1
1