- ارسال کننده: مجتبی اطهری2 تاریخ: ۹۲/۰۸/۲۰

25 آبان آغاز هفته کتاب و کتابخوانی

تقی خلفاپور در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میانه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی رسالت بزرگی به شمار می رود ،  مجهز نمودن کتابخانه ها به شیوه نوین را خواستارشد.
وی افزود:بهترین کار در زمینه فرهنگی  ایجاد انگیزه و توجه دادن مردم  از جمله نوجوانان و جوانان به گسترش فرهنگ کتابخوانی و آثار مکتوب  می باشد زیرا جامعه ای که در راه کتاب  وکتابخوانی قدم بردارد توسعه می یابد.فرماندار میانه اظهار کرد: متاسفانه بحث کتابخوانی در جامعه ما نتوانسته به طور کامل جامعه بپوشد که باید همه دستگاهها دست بدست هم دهند تا جامعه ای کتابخوان داشته باشیم .
وی از دست اندرکاران خواست تا با تشکیل کارگروهی به تحقیق علمی در مورد فرهنگ یا میزان مطالعه و میزان سیر صعودی یا نزولی آن پرداخته ، آسیبها را شناخته و راهکار عملی ارائه دهند.
خلفاپور با بیان آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از 25 آبان خواستار تجلیل شایسته از قهرمانان کتابخوانی ، مطالعه و تحقیق شد و گفت: ما کمبود کتاب و نویسنده نداریم بلکه با کمبود انگیزه برای مطالعه روبرو هستیم که باید با شیوه ها و روشهای مختلف نوین به ایجاد انگیزش در بین مردم از جمله قشر جوان جامعه کمک کنیم.

1
1