- ارسال کننده: امیر کریمی تاریخ: ۹۲/۰۸/۱۹

اجرای عملیات گازرسانی به 32 روستای شهرستان میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان میانه ضمن بررسی پروژه‌های اجرایی اظهار کرد: گازرسانی به 32 روستای شهرستان میانه در چهار بخش مرکزی، بخش کندوان، ترکمنچای و کاغذکنان با توجه به حجم جمعیت روستایی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان مهر ماه امسال بیش از 60 کیلومتر شبکه توزیع گاز معادل 15 درصد از حجم شبکه گاز اجرا شده در کل استان به شهرستان میانه اختصاص یافته ادامه داد: هم اکنون عملیات گازرسانی در 32 روستای شهرستان میانه در حال اجرا بوده و با برگزاری جلسه هم‌اندیشی زمینه اجرای هر چه بیشتر طرح های گازرسانی در این منطقه فراهم شده است.

دینی؛ به شتاب بخشی در اجرای پروژه‌های گازرسانی تاکید کرد و گفت: باید اهتمام ویژه‌ای را برای توسعه و پیشرفت سریع پروژه‌ها بکار بسته و با کنترل مدون و توجه ویژه به مرحله طراحی پروژه‌‌ها، گازرسانی به شمار بیشتری از روستاهای میانه را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: تاکنون با اجرای 800 کیلومتر شبکه گازرسانی 53 هزار و 450 مشترک در شهرستان میانه تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که انتظار می‌رود با بررسی پروژه‌ها و تسریع در به ثمر رسیدن پروژه‌ها؛ زمینه لازم به منظور افزایش بهره‌مندی مردم این خطه از نعمت الهی گاز فراهم شود.

انتهای پیام/60001/ط20/د1000

1
1