- ارسال کننده: EröR Nöt ResPöNd تاریخ: ۹۲/۰۸/۱۸

فرماندار شهرستان ویژه میانه:سایه سنگین بیکاری بر جامعه نگران کننده است

فرماندار شهرستان ویژه میانه:سایه سنگین بیکاری بر جامعه نگران کننده است

فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه در حال حاضر یکی از پیچیده ترین موضوع نظام بحث اقتصادی و در متن آن بیکاری است گفت: بیکاری سایه سنگینی بر جامعه افکنده و موجب نگرانی گردیده است.
تقی خلفاپور در نشست سرمایه گذاری شهرستان تاکید کرد: چاره اندیشی برای رفع بیکاری جوانان جامعه بر همه تکلیف شرعی و قانونی است.معاون استاندار آذربایجان شرقی تشکیل کارگروههای کشاورزی ، صنعت ، معدن و گردشگری برای بهره وری بیشتر از جلسات ، کاربردی کردن جلسات ، جمع آوری اطلاعات جامع تر  از حوزه های کشاورزی ، صنعت ، معدن و پتانسیلهای گردشگری در راستای  سرمایه گذاری  بهینه  را خواستارشد.
خلفاپور همچنین بر تهیه بانک اطلاعات الکترونیکی و نرم افزاری در چهار حوزه ذکرشده و بانک اطلاعاتی برای شناسایی صاحبان سرمایه تاکیدکرد .
فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه میانه متنوع ترین معادن استان را داراست از فعالیت 26 معدن با 13 تنوع خبرداد و گفت: پرلیت یکی از معادن غنی میانه با 638 کاربرد بوده و در کشور شاخص است همچنین معدن مولیبدن که ارزش اقتصادی بالاتر از مس را دارد و اخیرا توسط بخش خصوصی مورد بهره برداری قرارگرفته  هم اکنون برای 100 اشتغالزایی کرده و در 2 سال آینده برای حداقل 3 هزار و حداکثر 5 هزارنفر ایجاد اشتغال خواهد نمود.
وی اظهارکرد: ستادسرمایه گذاری شهرستان باید جلب و جذب سرمایه گذاران را مورد توجه ویژه قرار دهند تا به رفع بیکاری جوانان شهرستان کمک کنند زیرا بزرگترین عبادت خدمت به خلق الله است.

1
1