- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۸/۱۱

پرداخت بیش از 720 میلیارد ریال به بنگاههای زودبازده میانه

 
معاون کارآفرینی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد
پرداخت بیش از 720 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده میانه

معاون کارآفرینی و امور اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 720 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده شهرستان میانه خبر داد.

خبرگزاری فارس: پرداخت بیش از 720 میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده میانه
 

،یونس طاهری صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی میانه گفت: تاکنون تعداد 7 هزار و 287 طرح از شهرستان میانه با اعتبار بیش از 2 هزار و 416 میلیارد ریال برای بنگاه‌های زودبازده میانه ارائه شده است که از این میان تعداد 4 هزار و 717 طرح به ارزش بیش از 952 میلیارد ریال در کارگروه استان مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی تعداد طرح‌های انعقاد قرارداد شده را 3 هزار و 860 طرح عنوان کرد و افزود: این تعداد طرح با اعتبار بیش از 772 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 6 هزار و 582 نفر است.

طاهری در ادامه هدف اصلی بنگاه‌های زودبازده را پایداری اشتغال، افزایش تولید و صادرات عنوان کرد و افزود: اشتغالزایی و افزایش فرصت‌های شغلی از دیگر موارد ایجاد بنگاه‌های زودبازده است که به کاهش قیمت تمام شده کالا، بومی کردن صنعت و ایجاد زنجیره‌های تولید به صورت غیر متمرکز منجر می‌شود.

معاون کارآفرینی و امور اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی هدف اصلی بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی در سطح استان را بررسی جذب تسهیلات مصوب توسط واحدها و هزینه کامل این تسهیلات در اجرای طرح و بررسی مسائل و مشکلات این واحدها عنوان کرد.

1
1