- ارسال کننده: توهمن تاریخ: ۹۲/۰۸/۰۹

شهرک صنعتی ترکمنچای آماده می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

با سلام خدمت دوستان عزیز و و همشهریان محترم

همانطور که مطلع هستید عملیات اجرایی شهرک  صنعتی ترکمنچای از 92/6/28 آغلز شده است.(http://www.miyanali.com/navidt/485)  یعنی 42 روز پیش .چند روز پیش که گذرم از سمت شهرک صنعتی افتاد واقعا از این همه پیشرفت در کار و جدیت شگفت زده شدم یعنی 38 روز و این همه کار ؟؟؟؟؟ بد نیست عکسهایی که انداختم رو ببینید.شهرک

 

شهرک

 

واقعا شگفت آور نیست؟؟؟؟؟؟؟ در 38 روز 2 ماشین ماسه آوردن و با یک لودر قسمتی از عملیات خاکبرداری رو انجام دادن که چند ساعت روز افتتاح و چندین ساعت روزهای دیگر  و البته  روزی که جناب دکتر به ترکمنچای تشریف فرما می شدند انجام گرفته.

وی ابراز امیدواری کرد اگر اعتبارات لازم این پروژه تامین شود , حداکثر تا سال آینده این شهرک به مرحله ی واگذاری می رسد .(خبر از رضا امامی) (http://www.miyanali.com/Reza7/597)

حال با این وضع کار و هوای منطقه که رو به سردی می رود آیا می توان امید داشت که سال آینده این شهرک به مرحله بهره برداری برسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جنابان آقایان به اصطلاح نماینده مردم  شماها یی در هر مراسمی برای انداختن عکس خودتان را به اینجا می رسانید و از خدمت به مردم فقط بنر  و انداختن عکس  در مراسمات را می دانید شما هایی که عکستان با ژست های خاص در این مراسم افتاده مسئولید( http://www.miyanali.com/Reza7/597) و باید پاسخگو باشید آیا با یک کلنگ و  چند بنر و یک روز کار همه چیز تمام شد؟؟؟ یا از روز 28 شهریور هدف های دیگری داشتید؟؟؟؟؟

1
2
1 2