- ارسال کننده: شمبلیله (((__آسمان___)))) تاریخ: ۹۲/۰۸/۰۸

معرفی 5 هزار طرح اشتغالزایی بنگاه های زودبازده به بانک های عامل در شهرستان میانه

معرفی 5 هزار طرح اشتغالزایی بنگاه های زودبازده به بانک های عامل در شهرستان میانه
میانه – خبرگزاری مهر: معاون کارآفرینی و امور اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از معرفی چهار هزار و 717 طرح اشتغالزایی به ارزش بیش از 952 میلیارد ریال به بانک های عامل استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس طاهری چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی میانه گفت: تا کنون تعداد هفت هزار و 287 طرح از شهرستان میانه با اعتبار بیش از  دو هزار و 416 میلیارد ریال برای بنگاه های زود بازده میانه ارائه شده که از این میان تعداد چهار هزار و 717 طرح به ارزش بیش از 952 میلیارد ریال در کارگروه استان مصوب و به بانک های عامل معرفی شده است.

وی تعداد طرح های انعقاد قرار داد شده را سه هزار و 860 طرح عنوان کرد و افزود: این تعداد طرح با اعتبار بیش از 772 میلیارد ریال و با اشتغالزایی شش هزار و 582 نفر است.

طاهری در ادامه هدف اصلی بنگاه های زودبازده را پایداری اشتغال، افزایش تولید و صادرات عنوان کرد و افزود: اشتغالزایی و افزایش فرصت های شغلی از دیگر موارد ایجاد بنگاه های زودبازده است که به کاهش قیمت تمام شده کالا، بومی کردن صنعت و ایجاد زنجیره های تولید به صورت غیر متمرکز منجر می شود.

معاون کارآفرینی و امور اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی هدف اصلی بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی در سطح استان را بررسی جذب تسهیلات مصوب توسط واحدها و هزینه کامل این تسهیلات در اجرای طرح و بررسی مسائل و مشکلات این واحدها عنوان کرد.

تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۸/۸ - ۱۰:۲۰
1
1