- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۲/۰۸/۰۵

هنرمندان میانه ای سالار پویان، میلاد کریمی و یگانه فیضی پرچمداران شهرمان در جشنواره دانشجوئی نهال تهران شدند

هنرمندان میانه ای آقایان سالار پویان، میلاد کریمی و سرکار خانم یگانه فیضی پرچمداران شهر میانه در دهمین دوره جشنواره دانشجوئی نهال تهران شدند.
اثر انیمیشن "مدادرنگی" به کارگردانی سالار پویان و میلاد کریمی، و فیلم کوتاه "سه در چهار" ساخته یگانه فیضی در دهمین دوره جشنواره دانشجوئی نهال تهران مورد اقبال هیئت داوران قرار گرفته و این آثار شایسته از شهر میانه در میان آثار فاخر هنرمندان دانشجوی سرتاسر کشور قرار گرفته است. به گفته "سالار پویان" نویسنده ی هر دوی این آثار، انیمشین «مدادرنگی» در بخش رقابتی و فیلم کوتاه «سه در چهار» در بخش غیررقابتی در میان آثار شایسته دسته بندی گردیده اند، که در مراسم اختتامیه از آثار برتر در بخش "رقابتی" با تندیس و جایزه نقدی و در بخش "غیررقابتی" تنها با تندیس جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمد. شایان ذکر است که فیلم های برجسته در بخش غیر رقابتی از طریق نگاه مخاطبان و شرکت کنندگان انتخاب خواهد شد.
گفتنیست که این چندمین موفقیت کسب شده در سطح کشوری، توسط سازندگان هر دو اثر است و همین موضوع موجبات فخر و خرسندی بسیاری از هنرمندان و مسئولین فرهنگی شهرمان را فراهم آورده است. بدون شک، بعد از کسب چنین موفقیتهایی از سوی همشهریانمان، امید است مسئولین ذی ربط و ذی صلاح از این سه جوان با استعداد به قدر شایسته و بایسته حمایت نمایند... به امید آن روز... 
 اضافه می گردد این جشنواره دانشجوئی به میزبانی دانشگاه هنر تهران از پنجم تا دوازدهم آبان ماه در پایتخت برگزار، و در روز آخر برندگان نهائی آن مشخص خواهد شد.
 
انیمیشن مداد رنگی
 
3 در 4
1
2
1 2