- ارسال کننده: اسکواش میانه تاریخ: ۹۲/۰۷/۳۰

خلائی به نام دانشکده تربیت بدنی در شهرستان میانه

 

خلائی به نام دانشکده تربیت بدنی در شهرستان میانه 

امروزه ورزش علاوه بر اینکه بعنوان یک مولفه وپدیده اجتماعی، فرهنگی وسیاسیدر جامعه ایفای نقش می‌نماید بلکه باعث شادابی و ایجاد نشاط وتفریحات سالمدر جامعه می‌شود.

امروز شهرستان میانه سهم بسزائی در ورزش استان ودر بعضی رشته‌ها بعنوان قطبورزش کشور و وزنه برای ورزش کشور محسوب می‌شود بطوریکه در ۹ رشته ورزشیجایگاه ملی و فرا ملی را دارست.

ایا با چنین پتانسیل های موجود تا به حال قدمی برای   ایجاد دانشکده تربیت بدنی در این شهرستان  برداشته شده است. در این دانشکد ه  می تواند  مقطع کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی و مقطعکارشناسی ارشدو حتی مقطع دکتریوجود  داشته  باشد. دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی علاوه بر تربیت و پرورش نیروهایمتخصص نقش بسزایی در جلوگیری از مهاجرت های نا خواسته قهرمانان عزیز شهرمان ایفا خواهد نمود چنانچه بساری از دوستان می دانند در حال حاضر مسئولان  شهرستان ملکان اقدامات قابل توجهی در راستای تاسیس دانشکده  تربیت بدنی صورت داده اند این در حالی است که شهرستان میانه جهت احداث چنین دانشکده ای   از هر جهت بسیار سزاوار تر از شهرستان های دیگر استان می باشد   امید است مسئولین محترم و همیشه بیدار شهرمان با در نظر گرفتن کلیه زیر ساخت های موجود من جمله وفور جوانان جویای نام و ورزش دوست و استادیوم ورزشی شهید جمشید سرانجام  با برنامه ریزی های حساب شده و استفاده از نخبگان ورزش این مرز و بوم گام های مثبتی را در راستای احداث دانشکده تربیت بدنی بردارند .

1
1