- ارسال کننده: سرباز حریم ولایت تاریخ: ۹۲/۰۷/۳۰

2 خبر کوتاه از شهرستان ویژه میانه ...

ساختمان حوزه مقاومت تجمیعی و سالن ورزشی ولایت در میانه به بهره برداری رسید.
این ساختمان در 1514 مترمربع فضا با زیربنای 1187 متر مربع سه حوزه شهید بهشتی ، تندگویان و خواهران را تحت پوشش قرارخواهد داد.
احداث این پروژه از مهرماه سال 90 آغاز شده و در پایان مهر ماه سال جاری افتتاح شد.
برای احداث ساختمان حوزه مقاومت 2 میلیاردو 520 میلیون ریال و برای احداث سالن ورزشی 1 میلیاردو 270 میلیون ریال هزینه شده است.

 

منبع : http://www.mianeh.gov.ir

 

*********************************************************************

  سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در جشن ولایت میانه گفت: اگر بسیج محلات و مساجد به نحو شایسته سازماندهی و تقویت گردد، احیاگر سایر اقشار بسیج همچون بسیج دانشجویی، دانش آموزی، ادارات و دیگر اقشار بسیج خواهد شد.
   به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت، جشن بزرگ ولایت با شرکت فرماندهان رده های مقاومت بسیج در سالن ورزشی ولایت سپاه میانه برگزار شد.
   سردار عسگر کریمیان در جمع بسیجیان شرکت کننده در این مراسم، بسیج را مردمی ترین نهاد عنوان کرده و افزود: بسیج باید در همه حال ، حالت پیش روندگی و پیش برندگی خود را حفظ کند و این امر تنها با اتکای به مردم و در سایه خدمت به مردم امکان پذیر خواهد بود و تقویت ارتباط با مردم را موجب افزایش توان، قدرت و عزت کشور در مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی دانست.
    فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجانشرقی ایجاد و تقویت خط مقاومت در برابر افکار منحرف، التقاطی، شبیخون و تهاجمات فرهنگی دشمن را بسیار مهم و حیاتی خوانده و بر  لزوم اهمیت دهی بیشتر بر فعال سازی مساجد و مجالس عزاداری امام حسین(ع) تاکید کرد و گفت: اگر بسیج محلات و مساجد به نحو شایسته سازماندهی و تقویت گردد، احیاگر سایر اقشار بسیج همچون بسیج دانشجویی، دانش آموزی، ادارات و دیگر اقشار بسیج خواهد شد.
    وی در ادامه اهمیت حفظ ارتباطات موثر با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان را متذکر شد و از بسیجیان خواست تا ضمن تلاش بر حفظ آمادگی رزمی و دفاعی خود، نگذارند ابعاد معنوی و فرهنگی به دست فراموشی سپرده شود . 

 

منبع :  http://www.mianeh.gov.ir

1
1