- ارسال کننده: بابک یاغموری تاریخ: ۹۲/۰۷/۲۹

جریمه 90 هزار تومانی سهم من از عدم کارشناسی مسئولان در نصب چراغ قرمز ها ؟

با سلام ؟ 

تصور کنید از سمت میدان معلم به مقصد اداره تامین اجتماعی در راه هستید ..................!

چراغ راهنمایی رانندگی به سمت فرهنگیان واقع در تقاطع فرمانداری قرمز می شود شما در این موقعیت اولین خودرو در منتهی الیه سمت چپ هستید و قصد گردش به سمت تامین اجتماعی را دارید ؟ چندین   راه پیش روی شماست ؟ 

1 ) حرکت کرده و سمت تامین اجیماعی می پیچید و با جریمه 90 هزار تومانی روبه رو  می شوید .................!  ( چون شما تا وسط تقاطع از چراغ قرمز عبور کرده اید ؟ 

2 ) توقف کرده و در موقع سبز شدن چراغ از وسط تقاطع دور می زنید که باعث تصادف و راه بندان خواهید شد ...... ؟ ( چون مسیر فرهنگیان به معلم را قطع می کنید ) 

3 ) تا سبز شدن چراغ صبر می کنید و سپس به وسط میدان می روید و در بریدگی تا قرمز شدن دوباره چراغ صبر می کنید که در این شرایط باز چند اتفاق جالب می افتد : 

الف : اخطار مامور راهنمایی و رانندگی مبنی بر ایجال اخلال در رفت و آمد 

ب   : فرض کنید به غیر از شما چند خودرو دیگر قصد گردش داشته باشند ( ایجاد راه بندان و عدم کارایی چراغ قرمز ) 

4 ) رفتن به پارک فرهنگیان و  دور زندن ار تقاطع واقع در آنجا ( افزایش مصرف سوخت و استهلاک و ..................

5 ) و این داستان ادامه دارد .................................

 

برای نمونه سه چراغ قرمز تقاطع فرمانداری تقاطع سرآسیاب و تقاطع سرچشمه این مشکل را دارند و من از اون افسری که منو جریمه کرد کمال تشکر را دارم چون اولا به حق منو جریمه کرد چون واقعا خلاف کردم و تنها افسری هستش که کامل به قوانین راهنمایی و راندگی واقف هستش و کمال انتقاد رو دارم از او مسئولی که بدون کوچکترین علم و آگاهی بدون استفاده از کوچکترین کارشناسی اقدام به نصب این چراغ قرمز ها کرده و من 90 هزار تا صلوات برای شادی ارواح اون مسئول خواهم فرستاد .................. ! 

 راه کار : استفاده از چراغ سه زمانه 

1
1