- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۰/۰۶/۰۲

ثبت‌نام در آزمون استخدامی شهرداری‌ها (اطلاعیه شماره 2 و 3)

اطلاعیه شماره 2؛ زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اعلام شد

 دفتر امور شهری استانداری آذربایجان شرقی در خصوص آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، کلیه نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌ها هستند حداکثر تا روز جمعه 4/6/90 می‌توانند با مراجعه به سامانه نظام اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به نشانی www.omorshahrdari.ir نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
همچنین متقاضیان عادی آزمون مذکور می‌توانند از روز شنبه 5/6/90 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و یا پورتال سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به نشانی www.imo.org.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مشخصات خود اقدام نمایند.
اطلاعیه دفتر امور شهری استانداری خاطرنشان می‌کند: ثبت‌نام آن دسته از نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته که تا روز جمعه 4/6/90 موفق به ثبت‌نام در سامانه نظام اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نشوند، بدون احتساب امتیاز و ضریب سنوات مدت خدمت قراردادی و مطابق با داوطلبان عادی انجام خواهد گرفت.
تاریخ خبر : 2/6/90
-----------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه شماره 3 دفتر امور شهری در خصوص آزمون استخدامی شهرداری‌های استان
 
دفتر امور شهری استانداری آذربایجان شرقی در خصوص آزمون استخدامی شهرداری‌های استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بر اساس این اطلاعیه داوطلبان واجد شرایط استخدام در این آزمون می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاع از شرایط استخدام، از امشب (شنبه، 5 شهریور 1390) به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org و یا www.imo.org.ir مراجعه کنند.
ضمنا کارکنان قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها برای ثبت‌نام در آزمون مذکور لازم است جهت استفاده از امتیاز سنوات خدمتی، حتما در سایت امور شهرداری‌ها به نشانی www.omorshahrdari.irنیز ثبت‌نام نمایند.
تاریخ خبر : 5/6/90
1
1