- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۰۷/۲۹

سرمایه گذاران متعصب به زادگاه ، به رونق اقتصادی کاغذکنان کمک کنند

 

سید بهلول حسینی با بیان اینکه نجات کاغذکنان از وضعیت تاسف بارآن یکی از آرزوهای دیرینه اهالی است خواستار نجات این منطقه برای خارج نشدن آن از حالت مسکونی به بیابان شد.
نماینده مردم میانه روز یکشنبه در همایش سرمایه گذاری بخش کاغذکنان میانه از سرمایه گذاران متعصب به زادگاه ، هم نوع و هم ولایتی خود درخواست کرد تا با سرمایه گذاری در بخش کاغذکنان و ایجاد اشتغالزایی به رونق اقتصادی منطقه کمک کنند.
وی اظهارکرد: ما سرمایه گذاران آگاهی داریم که از روزی رساندن به مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان این مرزو بوم لذت می برند .
حسینی مسائل بین المللی  و هدفمندی یارانه ها را از مهمترین علل مشکل اقتصادی کشور عنوان کرده گفت: دیپلماسی ما در 34 سال گذشته غیراسلامی بوده  و به همین علت گرفتار مکرو حیله دشمن شده ایم.
وی افزود: بنا به فرموده خدا مکرو حیله شیطان ضعیف است اما اگر گرفتار مکر شیطان شدیم به طور قطع از ضعف ایمان ماست .
حسینی روش دکتر روحانی در دیپلماسی بین المللی را مناسب  خوانده گفت: شیعه در عین اینکه ذلت را قبول نمی کند باید نگرش و رفتار خود را  برای صلاح نظام و مردم تغییردهد.
وی با بیان فرموده رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه چهارچوب کاری ما حکمت ، مصلحت و عزت است گفت: در گذشته از حکمت فاصله گرفته ، مصلحت را در نظر نگرفته و به عزت خیلی بها داده ایم که غرور ساز شده و سبب گردیده تا درگیر مشکلات شویم .
نماینده مردم میانه اصل هدفمندی یارانه ها را کمک بیشتر به قشر ضعیف جامعه و کمک به سرمایه گذاری خواند و گفت: یارانه ها ی نقدی واریزی در هر ماه و حتی بیشتر از آن باید به قشر کم درآمدو ضعیف جامعه تعلق گرفته و مابقی آن صرف سرمایه گذاری در راستای تولیدو اشتغالزایی گردد.

منبع: سایت فرمانداری ویژه میانه

1
1