- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۰/۰۵/۳۱

استخدام در شهرداری‌های استان(و میانه)

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از استخدام 818 نفر در 49 شهرداری استان خبر داد.

مرتضی موحدنیا در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، با اعلام این خبر افزود: کلیه افراد واجد شرایط که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی می‌باشند از جمله نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، می‌توانند از روز سه‌شنبه اول شهریور سال جاری با مراجعه به سایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به نشانی    www.imo.org.ir    و یا سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن اطلاع از شرایط استخدام، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی برای 49 شهرداری استان از جمله شهرداری کلان‌شهر تبریز برگزار می‌شود و طی آن 626 نفر نیرو در رشته‌های شغلی مختلف استخدام خواهند شد.
موحدنیا افزود: 192 نفر نیز سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام شده است.
مدیرکل امور شهری استانداری اظهار داشت: مدارک مربوط به این آزمون به دنبال پیگیری‌های مستمر دفتر امور شهری استانداری، در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی و پس از نهایی شدن، به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شده است.
شایان ذکر است اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان شرقی به اطلاع عموم خواهد رسید.
1
1