- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۷/۲۲

روز جهانی کودک، دیدار مدیران و نونهالان مهدهای کودک با فرماندار میانه

16 مهرماه 1392 مصادف با روز جهانی کودک، کلیه مهدهای کودک تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان میانه با همراهی مدیران و مربیان، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان میانه تجمع نموده و به میمنت این روز بزرگ مختص کودکان، با فرماندار محترم این شهرستان دیدار نمودند.

در این مراسم آقای محمود زرین مسئول محترم روابط عمومی فرمانداری میانه که با مجری گری خود، سنگ تمام برای این مراسم گذاشتند، دل کودکان را بیش از پیش شاد نمودند.

آقای حمیدرضا  معصومی اصل ریاست محترم اداره بهزیستی میانه، اولین سخنران این همایش بودند که ضمن خیرمقدم و تقدیر از کلیه ی مدیران و مربیان زحمتکش مهدهای کودک، این روز بزرگ رو خدمت میهمانان این همایش تبریک و تهنیت گفتند.

آقای مهندس خلفاپور فرماندار محترم شهرستان میانه نیز با شگردهای تربیتی و آموزشی خود، از چند نفر کودکان برای اجرای شعرخوانی در زمینه های مختلف دعوت بعمل آوردند؛ همچنین از کلیه مدیران مهدهای کودک این شهرستان تشکر و قدردانی نموده و تقدیرنامه هایی را بعنوان یادبود، به مربیان و مدیران مهدهای کودک اهداء نمودند.

در آخر برنامه نیز جوایز و هدایایی از طرف اداره بهزیستی و فرمانداری میانه، به کودکان اهداء گردید.

آرزوی موفقیت داریم برای کلیه ی مسئولین، مدیران و مربیان زحمتکش مهدهای کودک تحت نظارت واحد امور کودکان و موسسات غیردولتی بهزیستی میانه.

مهدکودک

مهدکودک

مهدکودک

مهدکودک

مهدکودک

مهدکودک

مهدکودک

مهدکودک

مهدکودک

 

 

 

 

1
1