- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۷/۱۸

حضور هیئت امناء شهرک اندیشه در دفتر شهردار

دیروز هیئت امناء محترم شهرک اندیشه در دفتر شهردار میانه جناب آقای خرده فروش حاضر شده و ضمن تبریک ابقاء مجدد شهردار شهرمان توسط اعضاء محترم شورای اسلامی شهر به بررسی مشکلات شهرک اندیشه پرداخته و بعد از بیان مشکلات، شهردار محترم نسبت به پاسخگویی و قول مساعدرفع مشکلات این ساکنان محترم اندیشه را با برنامه ریزی لازم اعلام نمودند. در این دیدار که دو تن از اعضاء محترم و دلسوز شورای اسلامی شهرمان آقایان یوسفی و شاهمحمدی نیز حضور داشتند در راستای حل مشکلات این شهرک تبادل افکار و ارائه نظرات این عزیزان سهیم بودند.

در این دیدار، موارد اساسی مشکل شهرک روبه رشد با اولویت مورد آسفالت خیابان های اصلی شهرک از آقای شهردار خواستار که جناب آقای خرده فروش عدم اجرای روکش آسفالت را منوط به اتمام انشعابهای فاضلاب شهری دانسته که به محض اتمام انشعابات عملیات روکش آسفالت اجرا خواهد شد.

در ضمن از سوی شهردار طرح تکمیل و زیباسازی پیاده روهای این شهرک که همراه با جانمایی محلهای خاص برای کاشت گل و گیاه و نصب نیمکت خواهد بود ارائه گردید که بعد از اجرای کامل این طرح، تبدیل به یکی از زیباترین پیاده روهای شهرمان خواهد شد که در اولین فرصت در برنامه کاری واحد عمران شهرداری لحاظ و به مورد اجرا در خواهد آمد.

در پایان هیئت امناء محترم شهرک اندیشه از اقدامات عمرانی شهرداری در ماههای اخیر علی الخصوص ساماندهی و اجرای خیابان 45 متری شهرک اندیشه تقاطع خیابان 65 متری پاسداران که گره بن بست این شهرک زیبا را گشود و باعث رفع بسیاری از مشکلات ترددی را منجر شد تقدیر و تشکر نموده و همچنین از اجرای زیباسازی و تکمیل میدان ورودی جنب پارک اندیشه نیز سپاسگذاری از عوامل شهرداری بعمل آمد.

 

هیئت امناء

هیئت امناء

هیئت امناء

 

1
1