- ارسال کننده: مجتبی اطهری تاریخ: ۹۲/۰۷/۱۴

مجتمع چندمنظوره ورزشهای رزمی به بهره برداری خواهد رسید

فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان نیاز شهرستان به اجرای مسیر انتقال آب گرمی چای ،خواستار توجه مسئولین استانی  و کشوری به آبرسانی از سد گرمی چای شد.
تقی خلفاپورروز یکشنبه در شورای برنامه ریزی شهرستان میانه ،بنا به نظر دریافتی از کارشناسان مربوطه و هشدار در خصوص خشکسالی احتمالی متذکر شد: با وضعیت بارندگی وچاههای آب شهر اگر به آبرسانی گرمی چای توجه نشود کمبود آب مثل سالهای گذشته اجتناب ناپذیر بوده و با مشکل مواجه خواهیم شد.
وی با اشاره به اعتبار 12 میلیارد ریالی ویژه میانه گفت: تکمیل ساختمان حوزه علمیه جعفریه ، احداث پاسگاه در سایت 32 هکتاری مسکن مهر ، تکمیل بهسازی و آسفالت میانه – هشترود، تکمیل روشنایی ورودی میانه از دو سمت، اجرای راه دسترسی سایت 32 هکتاری مسکن مهر و احداث مجتع آبرسانی به اجرا خواهد رسید.معاون استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این شهرستان از لحاظ رشته های ورزشی خصوصاً تکواندو برجسته است افزود: مجتمع چندمنظوره ورزشهای رزمی که در استان فقط در میانه و تبریز وجود دارد در پی پیگیریهای انجام شده و قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان در هفته تربیت بدنی به بهره برداری خواهد رسید.
خلفاپوربا اشاره به حساسیت سالجاری گفت: در هفت ماهه اول  روزهای بسیار سنگینی را پشت سر گذاشته ایم  و امیدواریم در ماههای آتی گشایشی در اعتبارات و پروژه ها حاصل آید.
وی با تقدیر از تلاشهای دستگاههای خدمات رسان گفت: سازمانهای امدادرسان از جمله اورژانس، آتش نشانی و سازمانهایی که با حفظ جان مردم در ارتباط هستند باید اجازه ندهند کوچکترین مشکلی ایجاد شود حتی در این خصوص کمبود بودجه یا عدم اختصاص هیچ توجیهی ندارد زیرا این امر نوعی مدیریت بوده و لازم است بیش از پیش هماهنگی و سرعت عمل داشت باشند .

 

 

1
1