- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۲/۰۷/۱۴

تدوین و ارائه طرح حمایت از کشاورزان طی 2 ماه آینده در صحن علنی مجلس

تدوین و ارائه لایحه حمایت از کشاورزان طی 2 ماه آینده در صحن علنی مجلسمحمدعلی مددی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تفسیر عکس‌های هوایی کارشناسان ممیزی اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بروکراسی حاکم بر نظام اداری مانع توسعه و پیشرفت کشور است، اظهار کرد: منشأ بسیاری از مشکلات مردم در بخش منابع طبیعی مربوط به گذشته بوده و فراکسیون حمایت از روستائیان مجلس به دنبال حل این مشکلات است.

وی افزود: این فراکسیون لایحه حمایتی خود را در دو ماه آینده به صحن علنی مجلس تقدیم خواهد کرد.

مددی با اعلام تلاش دولت برای اصلاح ساختار اداری کشور به منظور تسریع در پاسخگویی به نیازهای مردم افزود: اشتغالزایی و بیکاری از بزرگ‌ترین معضلات حال حاضر کشور بوده و ما باید دست روستائیان را بگیریم تا به تولید روی آورند نه اینکه با بروکراسی غلط روستائیان را زمین‌گیر کنیم.

وی با تقدیر از اقدامات داودی مدیرکل منابع طبیعی استان گفت: تعامل خوب و مناسب مجموعه مدیریتی اداره کل با مجمع نمایندگان استان و مسئولان محلی منشأ خیری برای استان شده و در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری برای حل مشکلات مردم از جمله تعیین و تفکیک اراضی ملی از مستثنیات قانونی مردم برداشته شده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از پژوهشگران و کارشناسان خبره در حفظ منابع طبیعی از اساسی‌ترین موضوعات در کشور است که الحمدلله در این استان از این نظر مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی هم تسهیل در امور را از اولویت‌های اداره کل عنوان نمود.

داودی اصلاح قوانین جاری و تدوین قوانین جدید در جهت حل مشکلات مردم را خواستار شد و افزود: نمایندگان مجلس با حضور در بین مردم حوزه‌های انتخابیه خود با مشکلات آنان بیش از همه آشنا هستند و این امر در بازنگری و اصلاح قوانین تاثیر زیادی دارد.

وی تعامل بین بخشی با نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان استانی را ضروری دانست و گفت: برای تسهیل در امور در تمامی زمینه‌های کاری و همچنین برای رسیدن به اهداف سازمانی نیاز به حمایت این عزیزان داریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با اعلام اینکه با مشکلات مردم در بخش منابع طبیعی بطور کامل آشنا هستیم افزود: این مشکلات هم به دولت و هم به مردم آسیب می‌رساند و ما سعی می‌کنیم با استفاده از تکنولوژی روز و همچنین افزایش و بالا بردن توان کارشناسی کارکنان تا حد ممکن این مشکلات را به حداقل برسانیم.

داودی افزایش جمعیت در سال‌های اخیر را بعنوان عوامل تاثیرگذار در تخریب اراضی ملی دانسته افزود: این اداره کل ملزم به رعایت قوانین بوده و با افراد خاطی که به هر دلیل اراضی ملی را تخریب کنند در چارچوب قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

1
1