- ارسال کننده: سایه روشن تاریخ: ۹۲/۰۷/۱۲

آقای شهردار ، از شما ممنونیم

بسمه تعالی

با توجه به فرسوده بودن بافت شهری در برخی از نقاط شهر، در بین کوچه پس کوچه های شهر نقاط فراونی وجود دارند که نه ، سالها بلکه دهها سال از دید مسئول پنهان مانده و هیچگاه هیچ عنایتی از طرف مسئولین محترم به این مناطق نشده است.

بعضاً نقاطی است که وقتی از آنان گذر میکنی یاد دوران قبل از انقلاب می افتی. برخی مناطق که با وجود روی کار آمدن مسئولین مختلف باز هم مورد بی انصافی های فراوانی واقع شده اند. یکی از این نقاط که هراز چند گاهی گذرم به آنجا می افتد خیابان شیخ الاسلامی حد فاصل دره خرمن تا میدان آزادی می باشد. این خیابان آخرین تحول خود را به یقین قبل از انقلاب به خودش دیده بود.

اما بعد از سالها دری به تخته خورده است و مسئولی پیدا شده که توجهش به این نقطه از شهر معطوف گشته است. این منطقه با وجود اینکه مورد رفت و آمد بیش از نود درصد روستائیان می باشد ولی از حداقل امکانات بهره مند نبوده و مورد کم لطفی ها واقع شده است. پیاده رو های خاکی ، کاشی های شکسته ، آسفالت قدیمی فرسوده و ....

چندی است شهرداری در یک حرکت کاملاً پسندیده اقدام به سنگ فرش کردن کلی ,ومرتب پیاده رو های این منطقه نموده است. حقیقتاً وقتی دیدم باورم نمیشد. این توجه بعد از سالها در این منطقه بسیار نادر و برایم غیر قابل باور بود. تنها دلیلی که برایش در ذهنم پیدا کردم این بود که این قسمت از شهر فقط می تواند در معرض توجه یک مسئول بومی و آشنا به مناطق باشد. هر چند اتمام پروژه به طول انجامیده ولی لازم دیدم از طرف برخی از ساکنیان محله از این اقدام ارزشمند شهرداری و شخص شهردار تشکر و قدردانی نموده و از همینجا از ایشان درخواست کنم که هر چه زود تر، این پروژه را به اتمام برسانند.

                              آقای شهردار ؛ ما ساکنین محله از شما ممنونیم.

1
1