- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۲/۰۷/۱۲

گزارشی از نماز جمعه ی شهر ترکمانچای

 میانه – شهر ترکمانچای

aaaa

 

حجة الاسلام والمسلمین یونس کیانی امام جمعه ی شهر ترکمانچای ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) , به روز نیروی انتظامی اشاره کرد و نیروی انتظامی را حافظ امنیت و آسایش جامعه دانست و حضور آنان را مایه ی دلگرمی مردم عنوان کرد و از پرسنل این نیرو خواست هر روز مقدرتر از قبل به حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی بکوشند .

کیانی در ادامه به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) اشاره کرد و تاکید کرد ازدواج کردن در این روز مبارک کافی نیست و جوانانی که در این روز ازدواج می کنند باید از زندگی ایشان درس بگیرند و رفتارهای ایشان را در زندگی الگو قرار دهند . وی مشکلاتی که در زمینه ی ازدواج جوانان است را ناشی از خود جوانان, دیدگاههای غلط نسبت به تشکیل زندگی و والدین دانست که با دیدگاههای غلط خود مانع پیشبرد دیدگاههای درست می شوند عنوان کرد و افزود که این مشکلات باید بر اساس دیدگاههای دینی و قرآنی اصلاح شود .

وی از والدین خواست تا با راهکارهای دینی و اسلامی مانع از افزایش سن ازدواج شوند و نسبت به این موضوع مهم بی اهمیت نباشند .

حجة الاسلام کیانی در مورد مذاکره ی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا اشاره کرد و گفت ایران هیچگاه ظلم ها و جنایات آمریکا و اسرائیل و همدستانش را فراموش نمی کند . وی عنوان کرد مذاکره با آمریکا به معنای تسلیم و سر فرود آوردن در مقابل آنها نیست و ترویج و تلقین دشمنان داخلی و خارجی بر این موضوع که ایران با مذاکره در مقابل دشمن سر فرود آورده را تفکری غلط عنوان کرد .

کیانی اضافه کرد مذاکرات باید هدفمند و با نتیجه باشد و از مسئولین سیاست خارجه کشور خواست در این مذاکرات طبق نرمش قهرمانانه و با منطق فرصت سازی کنند و از هرگونه تهدید احتمالی که همان سرخوردگی نیروهای انقلابی نظام در صورت عدم نتیجه گیری مثبت از مذاکرات است بپرهیزند .

پایان

رضا امامی - میانه - ترکمانچای

1
2
1 2