- ارسال کننده: یوردوم تاریخ: ۹۲/۰۷/۱۱

قابل توجه نمایندگان محترم: ما در این شهر از یاد رفته برای زنده ماندن تلاش می کنیم نه برای زندگی کردن.

  نمایندگان محترمشهر و بخشی به نام ترکمانچای وجود دارد که نیاز به عنایت و توجه نمایندگان عزیز دارد، شهری که با 80 سال سابقه بخشداری از کمترین امکانات بهداشتی و خدماتی و راههای ارتباطی در سایه عنایات ویژه شما عزیزان بی بهره می باشد.

    شما آقایان که حللال تمامی مشکلات این مردم از جمله بیمارستان ، اورژانس، فرمانداری، جاده سراب، شهرک صنعتی و تعریض جاده و ... در زمان تبلیغات انتخابات بودید اما بعد از اتمام کار تمامی این مشکلات فراموش شده و راهی صندلی خانه ملت و دنبال عزل و نصب ها شدید.

   زمانی هم که از مشکلات منطقه از آقایان سوال می شود جوابشان این است که کار ما وضع قانون است. مگر وضع قانون به خاطر حل مشکلات مردم نیست ؟مگر معنای قانون، شناسایی مشکلات مردم و وضع مقررات در راستای حل مشکلات مردم نیست؟

  نمایندگان محترم، مسئولین محترم شهرستانی و استانی: مردم بخش ترکمانچای برای زنده ماندن تلاش می کنند نه برای زندگی کردن.

    این مردم خواهان امکانات اولیه برای زنده ماندن هستند مردمی که در بخشی به نام ترکمانچای با 80 سال سابقه بخشداری محروم از امکانات اولیه بهداشتی و درمانگاه و داروخانه شبانه روزی و راههای مناسب ارتباطی و غیره می باشند.

  مردمی که برای انجام جزئی ترین کارهایشان مجبور به طی مسافت 50کیلومتری جاده خطرناک به طرف مرکز شهرستان هستند.

  مردمی که سرپرست و پدرانشان به خاطر تامین معاش صدها و هزاران کیلومتر مسافت را طی می کنند و در چندین ماه و سال به دیدارخانواده هایشان می شتابند.

  مردمی که خواهان فرمانداری بودند تا امیدی برای ماندن در این شهر از یاد رفته داشته باشند، نه برای ویژه شدن به خاطر شهرت و تغییر تابلوهای سردرب فرمانداری و ادارات و اخذ رای برای دوره بعدی.

  نباید فرمایشات امام راحل (ره) را فراموش کنیم که فرمودند: من یک تار موی کوخ نشینان را به تمامی کاخ نشینان نمی دهم. یا فرمایشات مقام معظم رهبری که همیشه خواهان توجه مسئولین به مناطق محروم هستند.

  پس باید در عمل عامل فرمایشات امام رحل(ره) و مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب و شهدا باشیم.

 

1
2
1 2