- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۷/۱۰

پروفسور وحید گروسی

دکتر وحید گروسی

 

 

 

دکتر وحید گروسی

 

این بیوگرافی برگرفته از وب سایت دانشگاه کلگری کانادا می باشد که به وسیله گوگل ترجمه شده و داری کم و کاستی هایی می باشد.

 

وحید گروسی  متولد ایران - شهرستان میانه (دکترا ، پنگ) استادیار مهندسی نرم افزار و آلبرتا دانشکده نبوغ (2007-2010) جدید در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه کلگری است. او در حال حاضر  عضو کیفیت نرم افزار و مهندسی گروه پژوهشی (SoftQual) و وابسته به مهندسی نرم افزار گروه تحقیقاتی (سرژ) در دانشگاه کلگری است.

وحید دکترا را در رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه کارلتون در سال 2006 دریافت کرد جایی که او با دکتر لیونل Briand کار کرده است.

 

 

کار او دکترا بود در تست عملکرد توزیع زمان واقعی سیستم های مبتنی بر مدل UML. او مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه واترلو در سال 2003 بود. وحید و مهندسی نرم افزار مدرک خود را در مقطع کارشناسی از دانشگاه صنعتی شریف (رتبه اول دانشکده مهندسی در ایران) در سال 2000 به دست آورده است. از سال 2000 تا سال 2001 ، او یک تحلیلگر سیستم در یک شرکت مهندسی ایران برون سپاری نرم افزار (سیستم مدیریت اطلاعات).

 

 

 

وحید  در کمیته های مختلف کنفرانس مهندسی نرم افزار ، از جمله به عنوان عضو کمیته برنامه از کنفرانس بین المللی نرم افزار تست ، تایید و اعتبار سنجی (ICST) 2009 ، صندلی تبلیغاتی از کنفرانس بین المللی نرم افزار فرایند (ICSP) 2009 و درگیر صندلی نشریات از کنفرانس بین المللی در مدل زبان رانده و مهندسی سیستم (مدل) 2005 بوده . او همچنین اغلب برای بررسی مقالات مجلات مهندسی نرم افزار های مختلف از جمله معاملات IEEE در مهندسی نرم افزار (بورس اوراق بهادار تهران). وحید عضو IEEE و IEEE در جامعه اینترنتی است ، می باشد و همچنین یک مهندس با مجوز (پنگ) حرفه ای در کانادا.

 


از میان جایزه های خود را آلبرتا نبوغ جدید جایزه دانشکده در ژوئن سال 2007 است. جایزه او را فراهم می کند و تیم تحقیقاتی خود را با اعطای پژوهش 100K $ در سال برای مدت سه سال به "استفاده از سیستم های هوشمند نرم افزاری برای بهبود بهره وری در سیستم های توزیع نفت" کار می کنند. او در 61 سال 1996 ایرانی در سراسر کشور مسابقات ورود به دانشگاه را در میان در حدود نیمی از یک میلیون دانش آموزان دبیرستانی قرار گرفت.

 

 

1
1