- ارسال کننده: مجتبی اطهری تاریخ: ۹۲/۰۷/۱۰

با رشد انقلاب انتظارات مردم رشد می یابد

فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه انتظارات مردم طبیعی است گفت: با رشد انقلاب  انتظارات مردم  هم رشد می یابد .

تقی خلفاپور در نشستی با اعضای شورای اسلامی میانه افزود: حکومت اسلامی ایران حکومتی مردمی است و نباید از خواست مردم فاصله بگیرد.

وی در خصوص خواسته های مردم از شورا گفت: انتظارات مردم از شورای دوره  چهارم بسیار متفاوت  از ادوار قبلی است و برای برآوردن خواسته های بحق آنها من نیز خود را یکی از اعضای شورای شهر و شهرداری دانسته و آماده همکاری هستم.

خلفاپور به وضعیت تاسف بار ورودی های شهر اشاره کرد و افزود: شهر ما بین راهی بوده ومسافرین گذری زیادی از این مسیر گذشته و باچنین مواردی به عملکرد ما نمره  می دهند. وضعیت جاده ، پیاده روها ، مغازه ها و اماکن و ...جاده ترانیت و ورودیها  نیازمند رسیدگی است.

وی گفت: اطراف امامزاده اسماعیل میانه با پشت سرگذاشتن موانع متعدد آماده برای تبدیل شدن به مجموعه ای زیارتی ، تجاری، تفریحی و گردشگری است . 

فرماندار میانه هزاران طرح در میانه را قابل اجرا برای گردشگری خواندو افزود: رودخانه ها، آثار تاریخی، باغات و سدهای متعدد بزرگ و کوچک کار و مسوولیت شورا و مسئولین شهرستان را سنگین کرده و در این راستا باید با هماهنگی  هم و کمک سرمایه گذارانی که اعلام آمادگی کرده اند شهرستان میانه را به منطقه ای فرهنگی ، تفریحی ، گردشگری و تجاری تبدیل کنیم. 

خلفاپوربا بیان اینکه انسجام در شورا اصل است اظهار کرد: اعضای شورا باید با قبول کردن همدیگر، کنارگذاشتن بغض و کینه ه به مسائل اصلی توجه نشان داده و با سعه صدر ، گذشت و فداکاری در راه منافع مردم تلاش کنند.

اعضای شورای  شهر نیزدر این جلسه  به اتفاق  از زحمات فرمانداری و مجموعه عواملی که در جهت اجرایی کردن  امورات شهری ،موضوعات شهرداری و شورای شهر از جمله  در حوزه  آزاد سازی اطراف امام زاده اسماعیل تشکر کرد ه و برای اجرایی شدن پروژه اطراف امامزاده اسماعیل میانه اعلام آمادگی نمودند.

اعضای شورا از توجه  ویژه  فرماندار به شوراهای اسلامی و همکاری تنگاتنگ شورا  تقدیر کرده خواستار تقویت هرچه بیشتر این همکاری شده و تاکید کردند  که به دور از هر حاشیه ای بسوی  اقدامات زیر بنایی حرکت  خواهند کرد.

 

1
1