- ارسال کننده: امید کوهی تاریخ: ۹۲/۰۷/۰۵

پیام تشکر دبیر اولین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : متن پیام دبیر اولین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان به این شرح میباشد :

هذا فضلا من ربک ذلک هوالفوز العظیم (دخان 57 )

خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق داد تا اولین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان میانه با عظمت و شکوه وصف ناپذیر به کار خود پایان دهد . شکی نیست این حرکت فرهنگی و هنری مقارن با هفته دفاع مقدس با نیت گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و شهدای هشت سال پایداری و مقاومت بود . اعتقاد و باور ما اینست جشنواره را شهدا حمایت ، هدایت  و مدیریت کردند ارواح طیب و طاهر شهدا در تمام لحظات حضور داشت و دست ما را گرفت تا این تحفه کمینه به سر منزل مقصود برسد از خداوند می خواهم این حرکت باقیات و صالحاتی از طرف مجموعه حاضر و جشنواره نقطه عطفی برای شروع یک جریان سازی فرهنگی در سطح     شهرستان میانه باشد .       

پیام تشکر دبیر اولین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان                                                                                                  
به شکرانه ی توفیق وبه رسم ادب و ارادت : امابسی شایسته است ازتلاش های بی شایبه و زحمات صادقانه عوامل زیر که در برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان میانه مبذول داشته اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم .
-از سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجانشرقی بویژه از ریاست محترم سازمان جناب آقای اسکندری به خاطر تمام زحمات و حمایتهایش کمال تشکر را دارم .
- از تمام قسمتها و معاونتهای سپاه ناحیه میانه و در راس آنها از فرمانده روشنفکر ، توانمند و دارای بینش و نگرش هنری سپاه ناحیه میانه سرهنگ پاسدار ایمانی کمال تشکر را دارم .
- از مسئول محترم حفاظت اطلاعات سپاه سرهنگ پاسدار عراقی و مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا امیر نژاد از جانشین محترم سپاه ناحیه میانه - سرگرد پاسدار غیابی از مسئول محترم بازرسی و تعالی فرماندهان جناب سرگرد بیرامی از مسئول محترم تعلیم و تربیت ناحیه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا منافی زاده که همواره در کنار ما بوده و ما را راهنمائیهایی و حمایت کردند و از سرهنگ پاسدار کمال نوروزی که همواره یار و پشتیبان ما بوده و در برقراری امنیت جشنواره ها همواره متحمل زحمات زیادی می شوند نهایت تشکر را دارم .
- از معاونت محترم فرهنگی – اجتماعی سپاه ناحیه میانه – سرگرد پاسدار بیضائی – تقدیر ویژه به خاطر تلاشها و حمایتهای  شبانه روزی این عزیز و جناب آقای حامد صلحی دارم زبان الکن و قلم قاصر است تا زحمات و لطف و حمایت شما را تحریر کنم دست شما عزیزان را می بوسم .
-از فرمانده محترم گردان امام حسین (ع) – سرهنگ پاسدار داریوش اردبیلی – بخاطر حمایت در تمام برنامه های کانون بسیج هنرمندان کمال تشکر را دارم .
-از حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی مخصوصا فرمانده توانمند و هنر دوست و زحمتکش حوزه ، سرگرد پاسدار یوسف روحی به علت حمایت بی دریغشان از برنامه های هنری کانون هنرمندان بی نهایت سپاسگزارم و دست این عزیز بزرگوار را می بوسم .
- از ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای محسن عبدالهی هم به خاطر زحماتش کمال تشکر را دارم .
- از مسئول محترم امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای حسن عظیمی که از اول شروع جشنواره پابه پای ما ودوشادوش عوامل و به صورت شبانه روزی متحمل زحمات زیادی شده اند کمال تشکر را دارم .آقای عظیمی به عنوان استاد عرصه هنر نمایش شهرستان از افتخارات میانه و همواره حامی جامعه هنری شهرستان است دست این عزیز را می بوسم .
- از همکاران خودم و زیر مجموعه کانون بسیج هنرمندان و شورای محترم کانون بسج هنرمندان کمال تشکر را دارم .
- از پیشکسوتان که سرمایه های گرانقدر هنر شهرستان هستند و در راس آنها از استاد بزرگوارم آقای محمد بهجتی کمال تشکر را دارم
- از هیئت محترم داوری به خصوص دوست صمیمی و گرانقدرم جناب آقای حسن اسدی – رئیس محترم هیات داوری که از استان تهران تا حضور در جشنواره زحمات زیادی متحمل شدند کمال تشکر را دارم و از اعضای کمیته داوری آقایان اعتمادیان – بنی ناصری – گنجی و هماوران بی نهایت سپاسگزارم .
- از شورای محترم تحلیل و نقد آثار جناب آاقای علیرضا رزاقی – علیرضا اروجی اقدم – پیمان جهانفر – سعید سید صدری و حامد مهدیلو  و در راس آنها مسئول محترم شورای نقد و بررسی استاد بزرگوارم جناب آقای فرج عزیزی که در روز افتتاحیه نیز متحمل زحمات زیادی شدند کمال تشکر را دارم .
اما به عوامل کمیته  اجرائی که انصافاً توانمند ، کار بلد و حرفه ای هستند و واقعا از جان مایه گذاشتند تبریک می گویم . به آقایان علیرضا اروجی اقدم – پیمان جهانفر – مقصود رحیمی مقدمی – فرج عزیزی  - مجید زمانی  باید به خاطر مدیریت حرفه ای و بی نقص آنها تبریک و دست مریزاد  بگویم .
- از مسئولین و اعضای کمیته های اجرائی جشنواره اعم از کمیته تدارکات ، انتظامات ، تبلیغات ، تشریفات ، سمعی و بصری ، مدیریت داخل سالن  و همه و همه که به علت تراکم و تعدد اعضاء از نوشتن اسامی این عزیزان معذور هستم فرد به فرد تشکر کرده و دستشان را می بوسم .
- از جناب آقای حامد پاکدل مجری توانمند جشنواره به خاطر اجرای بی تقص ایشان هم کمال تشکر را دارم .
- از عوامل توانمند چاپ آذربایجان بویژه مهندس جاوید پزشکی به خاطر تمام زحمات شبانه روزی اش کمال تشکر را دارم .
-از تمام فیلمسازان و عوامل زحمتکش آنها چه آنها که به بخش مسابقه راه یافتند و چه آنها که دراین بخش حضور نداشتند بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم این جشنواره تداوم یابد و ما با انگیزه ای مضاعف و پشتکاری دو چندان همواره در راه اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم حضور داشته باشیم .
باامید به این که همواره توفیق ، رفیق طریق سعادت ، سیادت وسلامت شما باشد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته .

مهدی عبدالهی
مسئول کانون بسیج هنرمندان
و دبیر اولین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان میانه
مهر 92

حشنواره افلاکیان

1
1